dc.contributor.author |
Khurdei, Viktoriia |
|
dc.contributor.author |
Datsenko, Viktoriia |
|
dc.contributor.author |
Dronova, Tetiana |
|
dc.contributor.author |
Mishchenko, Dmytro |
|
dc.contributor.author |
Pavlovska, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-29T06:06:41Z |
|
dc.date.available |
2023-08-29T06:06:41Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-29 |
|
dc.identifier.citation |
Khurdei V. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії / V. Khurdei, V. Datsenko, T. Dronova, D. Mishchenko, I. Pavlovska // Економічні горизонти, №1(23), 2023. P. 4-14. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2616-5236 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5656 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню маркетингового підходу щодо формування стратегії бренду компанії. Розкрито поняття «бренд» за маркетинговим підходом з наведенням тлумачень різних авторів. Наведено технологію формування та методику оцінки вартості бренду. Представлено щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів. Запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління брендом компанії. Результати даної статті показують значення формування маркетингової стратегії бренду компанії у наш час та висвітлюють нові конкурентні переваги що може досягти компанія. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні горизонти;№1(23), 2023 |
|
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
технологізація брендингу |
uk_UA |
dc.subject |
вартість бренду |
uk_UA |
dc.subject |
управління брендом |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
споживча цінність |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formulation of a marketing strategy for company brand management |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |