Репозитарiй DSpace

Розвиток навчальної автономії студентів в умовах гейміфікації навчального процесу у ЗВО

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чижикова, І.
dc.date.accessioned 2023-08-23T08:52:22Z
dc.date.available 2023-08-23T08:52:22Z
dc.date.issued 2023-08-23
dc.identifier.citation Чижикова І. Розвиток навчальної автономії студентів в умовах гейміфікації навчального процесу у ЗВО. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том11, No2. С. 54-59. uk_UA
dc.identifier.issn 2616-650Х
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5637
dc.description.abstract Наявна складна ситуація з COVID-19 у світі та Україні зокрема, введення воєнного стану та перехід на дистанційну форму навчання у всіх закладахосвіти вимагає застосування ефективних засобів та методів навчання. У статті розглядаються теоретичні принципи розвитку навчальної автономії студентів в умовах використання засобів гейміфікації навчального процесу. Автор надає огляд визначень поняття «навчальна автономія», які були опубліковані закордонними та вітчизняними науковцями та приходить до висновку, що дає можливість узагальнити вивчаєме поняття до «здатності брати на себе відповідальність за власне навчання».Також, під час роботи над статтею, були проаналізовані наукові праці щодо гейміфікації навчального процесу та використання актуальних гейміфікованих засобів навчання в сучасних вимогах у закладах вищої освіти, де гейміфікація виступає ефективним засобом покращення залученості студентів в освітній процес, а створення додаткових стимулів у навчанні, збільшення кількості зацікавлених в освітній процес студентів є ефективним та необхідним в сучасних умовах. У статті наводиться загальне визначення терміну «гейміфікація» та надаються практичні приклади. Крім того, подано приклади імплементації гейміфікації у світовій практиці. Розглянуто різні види гейміфікованих засобів (рівні, бали, аватари, віртуальні валюти, рефлексія, прогрес, квести, змагання, віртуальна подорож, участь в історії, онлайн-платформи, застосунки). Спираючись на проаналізовану інформацію та отримані дані, виявлено, що гейміфікація підвищує рівень мотивації студентів до навчально-пізнавальної діяльності, збільшує продуктивність роботи та заохочує до навчальної діяльності, а також сприяє формуванню навчальної автономії студентів, надаючи їм можливість відчути зв'язок між реальними умовами використання та вивчаємим матеріалом, обирати час, кількість навчального матеріалу та види діяльності для опанування або повторення навчального контенту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка (м.Суми, Україна) uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта. Інноватика. Практика;2023. Том11, No2.
dc.subject автономія uk_UA
dc.subject навчальна автономія uk_UA
dc.subject ейміфікація uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject умови uk_UA
dc.title Розвиток навчальної автономії студентів в умовах гейміфікації навчального процесу у ЗВО uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу