Репозитарiй DSpace

Використання сучасних гейміфікованих засобів навчання в контексті викладання іноземних мов студентам технічних та економічних спеціальностей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чижикова, І. В.
dc.contributor.author Токарєва, А. В.
dc.date.accessioned 2023-08-23T07:39:49Z
dc.date.available 2023-08-23T07:39:49Z
dc.date.issued 2023-08-23
dc.identifier.citation Чижикова І. В. Використання сучасних гейміфікованих засобів навчання в контексті викладання іноземних мов студентам технічних та економічних спеціальностей / І. В. Чижикова, А. В. Токарєва // Науково фахове видання "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах", 2021 р., № 77, Т. 2. С. 147-150. uk_UA
dc.identifier.issn 1992-5786
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5632
dc.description.abstract Статтю присвячено вивченню питання використання актуальних гейміфікованих засобів навчання (гейміфікації, або ігрофікації, освітнього процесу) в сучасних умовах для студентів технічних та економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Гейміфікація розглядається як метод покращення процесу формування мовних навичок у студентів технічних та економічних спеціальностей за допомогою ігрових елементів. У статті наведено загальне визначення терміна «гейміфікайія» та представлено загальні дані використання ігрових засобів у неігрових сферах, де застосовуються ігрові елементи задля мотивації та надання завданням новизни, сприяння розвитку діалогічного мовлення, жаги до досліджень та отримання кращих результатів. Також подано приклади впровадження гейміфікації в освітній процес у світовій практиці. Розглянуто та проаналізовано різні види гейміфікованих засобів (у вигляді повноцінної платформи або окремої гри), що дало змогу визначити переваги та недоліки гейміфікації в освітньому процесі. З огляду на отримані дані, виявлено корисність та необхідність використання ігор в освітньому процесі, що, безумовно, підвищує зацікавленість студентів на заняттях з іноземної мови та урізноманітнює освітній процес, а також впливає на рівень опанування нової інформації або закріплення вивченого матеріалу з урахуванням індивідуальних потреб та цілей студентів. Здійсненний аналіз основних наукових праць та поглядів на питання гейміфікації у світовій та вітчизняній науці доводить, що створення додаткових стимулів у навчанні, залучення більшої кількості зацікавлених студентів в освітній процес є доцільним та ефективним інструментом. Використання гейміфікованих засобів навчання іноземних мов шляхом підвищення рівня мотивації та автономії студентів дає змогу студентам відчувати безпосередній зв’язок між вивченим матеріалом та реальними умовами його використання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Класичний приватний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науково фахове видання "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах";2021 р., № 77, Т. 2.
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject ігрові технології uk_UA
dc.subject гра uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.title Використання сучасних гейміфікованих засобів навчання в контексті викладання іноземних мов студентам технічних та економічних спеціальностей uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу