Репозитарiй DSpace

Особливості розробки web-застосунків для системи дистанційного навчання з допомогою бібліотеки React

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кошова, О. П.
dc.contributor.author Черненко, О. О.
dc.contributor.author Чілікіна, Т. В.
dc.contributor.author Комар, І. І.
dc.date.accessioned 2023-08-22T13:03:44Z
dc.date.available 2023-08-22T13:03:44Z
dc.date.issued 2023-08-21
dc.identifier.citation Кошова О. П. Особливості розробки web-застосунків для системи дистанційного навчання з допомогою бібліотеки React / О. П. Кошова, О. О. Черненко, Т. В. Чілікіна, І. І. Комар // Системи та технології, № 1 (65), 2023. С. 20-31. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5628
dc.description.abstract В роботі розглядаються особливості розробки системи дистанційного навчання для студентів закладів вищої освіти з використанням мови програмування TypeScript та бібліотеки React. В статті показано, що однією із найбільш ефективних технологій навчання в сучасних умовах виступають інтерактивні технології навчання та різноманітні системи дистанційного навчання. Проаналізовано найбільш відомі існуючі системи дистанційного навчання, а саме: Moodle Blackboard Google Classroom Canvas. Виокремлено їхні функціональні можливості та можливості для роботи викладачів і студентів. Виокремлено недоліки та переваги кожної із систем. Для оволодіння студентами спеціальності «Комп’ютерні науки» необхідними навичками і компетентностями для майбутньої професійної діяльності виокрем-лено педагогічні умови їх навчання із використанням системи дистанційного навчання, а саме: необхідність поєднання традиційного стилю викладання дисциплін із інформаційними та інноваційними технологіями навчання, що забезпе-чить системність та функціональність отриманих знань, умінь і навичок; введення лабораторних форм практич-них занять та інформаційних технологій на основі прикладних програм. Показано, що розробка системи дистанцій-ного навчання є одним із практико-орієнтованих завдань. За результатами аналізу систем аналогічного призначення, проведеного в нашому дослідженні, було обрано для розробки елементів системи дистанційного навчання: сервіс для розробки інтерфейсів та прототипування Figma; мову програмування TypeScript; Css-препроцесор Sass; бібліотеки: React, Redux, Redux-Saga, Zod; система контролю версіями Git.Проєкт реалізований на мові програмування TypeScript з використанням бібліотеки React. Побудовано UML діа-граму прецедентів розробленої системи дистанційного навчання, що містить прецеденти для екторів: авторизований користувач неавторизований користувач, користувач, викладач та адміністратор. Прецеденти наступні: авториза-ція, перегляд власних курсів, перегляд журналу з оцінками, перегляд власних файлів, перегляд налаштування профілю, перегляд переліку курсів, які викладає, перегляд курсу, перегляд тем, перегляд матеріалів, перегляд налаштування курсу, перегляд користувачів.Проаналізовано переваги та особливості використання бібліотеки React для створення системи дистанційного навчання. Із допомогою використання бібліотеки React було розроблено систему дистанційного навчання, відповідно до діаграми прецедентів, а саме: Сторінки викладача та Сторінка студента із відповідними функціями та можли-востями uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 1 (65), 2023
dc.subject система дистанційного навчання uk_UA
dc.subject web-застосунок uk_UA
dc.subject jsx uk_UA
dc.subject React uk_UA
dc.subject об’єктна модель документа (DOM) uk_UA
dc.title Особливості розробки web-застосунків для системи дистанційного навчання з допомогою бібліотеки React uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/1(65)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу