DSpace Repository

Оптимізація транспортно-технологічної схеми перевезення сільгосппродукції в особливих умовах України

Show simple item record

dc.contributor.author Леснікова, І. Ю.
dc.contributor.author Халіпова, Н. В.
dc.contributor.author Кузьменко, А. І.
dc.contributor.author Жир, С. І.
dc.contributor.author Шаповалов, О. В.
dc.date.accessioned 2023-08-21T10:37:50Z
dc.date.available 2023-08-21T10:37:50Z
dc.date.issued 2023-08-21
dc.identifier.citation Леснікова І. Ю. Оптимізація транспортно-технологічної схеми перевезення сільгосппродукції в особливих умовах України / І. Ю. Леснікова, Н. В. Халіпова, А. І. Кузьменко, С. І. Жир, О. В. Шаповалов // Системи та технології, № 1 (65), 2023. С. 111-123. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5617
dc.description.abstract Стаття присвячена удосконаленню транспортно-технологічної схеми перевезення сільгосппродукції в умовах воєнного стану. Визначено оптимальний маршрут для перевезення. Розраховані показники собівартості перевезення сільгосппродукції.Україна є одним з найбільших виробників зернових культур, серед яких головне місце посідає пшениця, а також просо, сорго, кукурудза, жито, овес, ячмінь і рис, які використовуються в харчовій промисловості, тваринництві та в секторі відходів тваринництва. В умовах війни дане питання стало чи ненайважливішим через загрозу дефіциту запасів зерна у більшості країн, які кожного року закупляли його у нашої державиАктуальність донної статті обумовлена тим, що в умовах війни перевезення зерна автомобільним транспор-том виходять на першу позицію на ринку вантажних перевезень за обсягом на рівні із залізничним, адже це єдині види транспорту, які мають змогу функціонувати в період війни в Україні. Альтернативні види транспорту втратили можливість працювати в повній мірі або ж взагалі недоступні [3]. Авіапростір повністю закритий, більша частина портів знаходяться в тимчасовій окупації або не мають змоги працювати в повній мірі, бо їх інфраструктура частково зруйнована. Отже, автомобільні перевезення стають одним з головних шляхів експорту зернових культур.Метою даної статті є оптимізація шляхів підвищення ефективності управління процесом перевезення ванта-жів та організація доставки вантажу (на прикладі зернових культур) в умовах воєнного стану.Визначено за критерієм мінімізації загальних транспортних витрат и оптимальний план перевезень пшениці від постачальників до підприємств та порту. З’яовано, яка частина загальних транспортних витрат припадає на перший етап перевезень (від постачальників до розподільчих пунктів), а яка на другий (з розподільчих пунктів до кінцевих пунктів).В результаті застосування інтернет-ресурсів «Трипілля» і “DeGruz” зведені дані про вартість перевезеного вантажу від постачальників до проміжних пунктів і від проміжних пунктів до споживачів. За результатами було отримано оптимізований план перевезення, проведено порівняння витрат на перевезення до і після оптимізації, вартість якого суттєво зменшилася у порівнянні з попереднім, а саме на 9%, що в період війни є вагомим результатом. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 1 (65), 2023
dc.subject воєний стан uk_UA
dc.subject оптимізація перевезень uk_UA
dc.subject сільгоспродукц uk_UA
dc.subject багатоетапна транспорина задача uk_UA
dc.subject вартість перевезення uk_UA
dc.title Оптимізація транспортно-технологічної схеми перевезення сільгосппродукції в особливих умовах України uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/1(65)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account