DSpace Repository

Система освіти в територіальних громадах: аналіз Дніпропетровської області

Show simple item record

dc.contributor.author Добрянська, О. М.
dc.date.accessioned 2023-08-17T07:28:51Z
dc.date.available 2023-08-17T07:28:51Z
dc.date.issued 2023-08-17
dc.identifier.citation Добрянська О. М. Система освіти в територіальних громадах: аналіз Дніпропетровської області / О. М. Добрянська // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (36), 2023. С. 23-28. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5606
dc.description.abstract У статті наведено законодавчі акти, які слугували підготовчому етапу адміністративно-територіальної реформи в Україні. Проаналізовано кількісні показники утворених територіальних громад на підконтрольній Україні території станом на травень 2020 року. Виокремлено показники утворених територіальних громад в Дніпропетровській області. Наведені показники в цілому, а також в розрізі адміністративно- територіальних одиниць верхнього рівня – районів. Зроблено аналіз територіальних громад в Дніпропетровській області за типами: міські, сільські та селищні територіальні громади. Зауважено, що найбільший показник складають сільські територіальні громади. Досліджено систему освіти Дніпропетровської області в частині створених органів управління освітою в розрізі районів та за типами (є структурними підрозділами виконавчих комітетів відповідних рад; мають статус юридичної особи і управляють тільки освітою; мають статус юридичної особи і поєднують освіту, культуру, фізичну культуру, спорт, молодіжну політику та релігію). Наголошено на необхідності створення ефективної моделі органу управління освіти, з метою забезпечення якості надання освітніх послуг закладами освіти відповідної територіальної громади. Наведено кількісні показники закладів освіти (загальної середньої, дошкільної та позашкільної), які функціонують на території Дніпропетровської області в цілому, а також в розрізі районів. Виокремлено систему закладів загальної середньої освіти та наведені їх кількісні показники в період 2020–2023 роки. Зауважено за кількості функціонуючих опорних закладів освіти та їх філій; кількості закладів загальної середньої освіти, діяльність яких призупинено або реорганізовано з пониженням ступеня. Зроблено висновки щодо доцільності співробітництва громад з метою забезпечення права дітей на здобуття позашкільної освіти, а також розроблення стратегічного документа, який буде окреслювати розвиток мережі, спрямованої на якість і доступність освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 1 (36), 2023
dc.subject адміністративно-територіальна реформа uk_UA
dc.subject територіальна громада uk_UA
dc.subject управління освітою uk_UA
dc.subject система освіти, uk_UA
dc.subject заклад освіти uk_UA
dc.title Система освіти в територіальних громадах: аналіз Дніпропетровської області uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/ №1(36)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account