DSpace Repository

Євроінтеграційний інноваційний маркетинг діяльності посадових осіб у сфері прийняття рішень щодо молодіжної політики

Show simple item record

dc.contributor.author Міщук, Є. В.
dc.contributor.author Адамовська, В. С.
dc.date.accessioned 2023-08-17T06:40:47Z
dc.date.available 2023-08-17T06:40:47Z
dc.date.issued 2023-08-17
dc.identifier.citation Міщук Є. В. Євроінтеграційний інноваційний маркетинг діяльності посадових осіб у сфері прийняття рішень щодо молодіжної політики / Є. В. Міщук, В. С. Адамовська // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (36), 2023. С. 64-69. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5601
dc.description.abstract У статті сформовано пропозиції з імплементації інноваційного маркетингу у сферу діяльності посадових осіб та прийняття рішень щодо молодіжної політики. Систематизовано перелік державних посадових осіб України, котрі відповідальні за євроінтеграційні питання, у т.ч. у сфері політики щодо молоді. Показано шляхи прямої комунікації українських державних посадових осіб із європейськими представниками, що включають діяльність у консультативних та робочих групах, які займаються розробкою імплементації європейських стандартів і політик в Україні, а також у вигляді консультацій та підтримки в реалізації проєктів і програм з молодіжної політики та євроінтеграції в Україні. Проаналізовано реальні приклади організації діяльності посадовців у сфері роботи із молоддю. Розроблено типовий сценарій організації робочої зустрічі з питань молодіжної політики між Україною та Європейською комісією. Визначено перелік європейських програм для молоді, участь у яких також можуть брати молоді люди з України. Обґрунтовано важливість процесу вироблення та прийняття рішення про започаткування нової програми для молоді на рівні посадових осіб Європейської комісії. Сформовано загальний алгоритм цього процесу. Показано, що для реалізації окремих молодіжних програм можуть залучалися інші інституції ЄС, такі як Європейський парламент і Рада Європейського Союзу. Виявлено недоліки при прийнятті рішень Європейською комісією у сфері молодіжної політики. Визначено тотожність виявлених недоліків з упущеннями, притаманними для прийняття рішень у відповідній сфері в Україні. Для українських реалій виявлений перелік недоліків доповнено відсутністю реалізації прийнятих рішень та політичними впливами. Для усунення окреслених недоліків уперше запропоновано імплементувати елементи інноваційного маркетингу. Обґрунтовано, що інноваційний маркетинг може бути дуже ефективним інструментом у молодіжній політиці, якщо він базуватиметься на ретельному вивченні цільової аудиторії, враховуватиме її потреби та інтереси та пропонуватиме ефективні й доступні для неї рішення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 1 (36), 2023
dc.subject європейська інтеграція uk_UA
dc.subject інноваційний маркетинг uk_UA
dc.subject молодіжна політика uk_UA
dc.subject посадові особи uk_UA
dc.subject управлінські рішення uk_UA
dc.title Євроінтеграційний інноваційний маркетинг діяльності посадових осіб у сфері прийняття рішень щодо молодіжної політики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/ №1(36)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account