DSpace Repository

Онлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Скопенко, Н.С.
dc.contributor.author Капінус, Л.В.
dc.contributor.author Лелека, О.О.
dc.date.accessioned 2023-08-08T11:58:28Z
dc.date.available 2023-08-08T11:58:28Z
dc.date.issued 2023-08-08
dc.identifier.citation Скопенко Н.С. Онлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку / Н.С. Скопенко, Л.В. Капінус, О.О. Лелека // Науковий погляд: економіка та управління, № 2 (82) / 2023. С. 74-80. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5554
dc.description.abstract У статті розглянуто передумови активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку, що є актуальним питанням сьогодення. З’ясовано, що для успішного просування продукції та завоювання довіри інтернет-споживачів необмінною умовою є впровадження нових сучасних маркетингових технологій. Враховуючи те, що з кожним роком зростають обсяги онлайн-продажів товарів, доцільно застосовувати технології онлайн-мерчандайзингу при продажі товарів в інтернет-магазинах: робити привабливий дизайн веб-сайту, пропонувати зручну навігацію та пошук, застосовувати прийоми персоналізації, рекламувати товари та послуги в мережі Інтернет, в тому числі застосовуючи соціальні медіа. За допомогою інтернет-опитування молоді було визначено вагомість певних критеріїв при онлайн-купівлі. Деякі критерії стосуються онлайн-мерчандайзингу: дизайн, навігація веб-сайту, представлення асортименту, персоналізація пропозицій. Особливу увагу приділено персоналізації продажів, впровадження якої допоможе покращити зв’язок з покупцями, збільшити рівень задоволення та підвищити обсяги онлайн-продажів товарів. Слід відмітити, що міжнародні дослідження свідчать про додаткові вигоди, які отримують інтернет-магазини, застосовуючи технології персоналізованого підходу: збільшення продажів, підвищення лояльності клієнтів. Тому вітчизняним підприємствам доцільно в своїх фірмових інтернет-магазинах застосовувати технології онлайн-мерчандайзингу з персоналізованою пропозицією. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 2 (82) / 2023
dc.subject онлайн-мерчандайзинг uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject інтернет-магазин uk_UA
dc.subject персоналізація uk_UA
dc.subject поведінка підприємства uk_UA
dc.subject онлайн-ринок uk_UA
dc.subject онлайн-покупка uk_UA
dc.title Онлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/2 (82)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account