dc.contributor.author |
Мороз, В. П. |
|
dc.contributor.author |
Мінка, Т. П. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T07:39:16Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T07:39:16Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-07 |
|
dc.identifier.citation |
Мороз В. П. Адміністративно-правове забезпечення реалізації права осіб з інвалідністю на отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянства / В. П. Мороз, Т. П. Мінка // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування, № 5. 2022. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-5746 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5476 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто структуру та зміст адміністративно-правового забезпечення реалізації права осіб з інвалідністю на отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянства. У статті висвітлено питання розкриття нормативно-правових актів щодо охорони прав осіб з інвалідністю. Висвітлено особливості надання електронної послуги у сфері міграції та громадянства (наприкладі паспорту громадянина України для виїзду за кордон) для осіб з інвалідністю. Висвітлюється питання процедура, зокрема і вартість оплати, за отримання електронної послуги у вигляді паспорту громадянина України для виїзду за кордон. Необхідно правове регулювання надання електронних послуг в сфері міграції та громадянства удосконалювати в двох основних напрямках: всі розміри плати за найбільш поширені електронні послуги мають визначатися виключно у законах, і жодним чином не у підзаконних актах; розробити та прийняти закон «Про адміністративний збір», у якому має бути уніфіковано назву плати за електронні послуги; визначити чіткі та єдині розміри адміністративних зборів для всіх видів електронних послуг. Констатовано, що держава має сприяти реалізації розумових, освітніх, професійних, фізичних здібностей осіб з інвалідністю, забезпечивши їх індивідуальну мобільність, доступність до всіх закладів і установ, зокрема щодо отримання електронних послуг у сфері міграції. Під час отримання електронної послуги у сфері міграції та громадянства суб’єкти звернення стикаються з такими проблемами: кількість документів необхідних для отримання певного виду електронної послуги є необґрунтованою та суперечить нормативно-правовим актам, що призводить до різного тлумачення відповідними суб’єктами публічної адміністрації, наприклад, п. 8 ст. 4 Закону України «Про адміністративні послуги» – раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вима гаються для отримання електронної послуг тощо; відсутність інформаційного забезпечення щодо вичерпного переліку електронних послуг у сфері міграції та громадянства та суб’єктів публічної адміністрації, які
здійснюють надання цих послуг; відсутність нормативно-правової основи на рівні законів України щодо визначення чіткого переліку електронних послуг у сфері міграції та громадянства; неможливість подати документи в електронній формі щодо отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянства тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування;№ 5. 2022 |
|
dc.subject |
адміністративно-правове забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
електронні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
захист |
uk_UA |
dc.subject |
міграція |
uk_UA |
dc.subject |
громадянства особа з інвалідністю |
uk_UA |
dc.title |
Адміністративно-правове забезпечення реалізації права осіб з інвалідністю на отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |