dc.contributor.author |
Приймаченко, Д. В. |
|
dc.contributor.author |
Лютіков, П. С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T06:56:58Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T06:56:58Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-07 |
|
dc.identifier.citation |
Приймаченко Д. В. Суб’єкти публічного адміністрування закладами фахової передвищої освіти в Україні / Д. В. Приймаченко, П. С. Лютіков // Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції, № 5. 2022. С. 140-147. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2664-6226 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5473 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність обраної теми обумовлена з одного боку, доцільністю запровадженням інноваційного міжнародного досвіду в процес публічного адміністрування в сфері освіти, а з іншого – потребою удосконалення суб’єктного складу публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти, з’ясування обсягу їх компетенції та співвідношення владних повноважень.
Мета презентованої статті полягає в тому, щоб на основі комплексного аналізу теоретичних засад адміністративно-правової науки, норм чинного законодавства в сфері освіти, правозастосовної діяльності, встановити систему суб'єктів публічного адміністрування, визначити їх роль в процесі реалізації законів та інших нормативно-правових актів в освітній сфері, виявити вади правового регулювання та сформулювати науково обґрунтовані пропозиції щодо їх подолання.
Відповідно до сформульованої мети визначено наступні задачі: проаналізувати законодавчі актив сфері освіти та встановити інституційний механізм публічного адміністрування в досліджуваній сфері; визначити поняття публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти; дослідити правові та організаційні засади функціонування суб'єктів публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти: сучасний стан та перспективи; сформулювати пропозиції щодо удосконалення національного законодавства в сфері освіти.
Методологічне підґрунтя дослідження становить цілісна та узгоджена система методів, способів та прийомів наукового пізнання, що дозволила проаналізувати обране правове явище у єдності його соціального змісту та юридичної форми.
Усвідомлення колізійних питань функціонування системи суб'єктів публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти та пропоновані зміни до чинного законодавства в сфері освіти дозволять удосконалити інституційний механізм публічного адміністрування в сфері освіти. В результаті це дозволить визначити роль окремих суб'єктів в системі публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти, з’ясувати обсягу їх компетенції та співвідношення владних повноважень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції;№ 5. 2022 |
|
dc.subject |
публічне адміністрування |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкти публічного адміністрування |
uk_UA |
dc.subject |
сфера освіти |
uk_UA |
dc.subject |
фахова передвища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
законодавство в сфері освіти |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єкти публічного адміністрування закладами фахової передвищої освіти в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |