dc.contributor.author |
Сало, Я.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-29T08:13:06Z |
|
dc.date.available |
2023-05-29T08:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-29 |
|
dc.identifier.citation |
Сало Я.В. Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства / Я.В. Сало // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 100-104. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5398 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена сучасній проблемі – розвитку маркетингу за умов інформатизації економіки. Проведений аналіз показав, що автоматизація маркетингової діяльності стала можлива, в тому числі завдяки масштабної системної програми розвитку економіки нового технологічного покоління, так званої цифрової економіки. Використання інструментів автоматизації в маркетинговій діяльності дозволяє значною мірою знизити трансакційні витрати, пов'язані з пошуком, обміном та зберіганням інформації, оптимізувати процеси, пов'язані зі створенням товарів та послуг, а також дозволяє забезпечити постійний зворотний зв'язок та розробку індивідуальних пропозицій, збільшити інтерес споживачів до маркетингових програм та скоротити кількість контактів зі споживачами, що радикально покращує
маркетингові результати, підвищує прибутковість. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023 |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
автоматизація |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
автоматизація маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
інформатизація маркетингової діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |