dc.contributor.author |
Редько, К.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Ткаченко, І.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-29T08:07:03Z |
|
dc.date.available |
2023-05-29T08:07:03Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-29 |
|
dc.identifier.citation |
Редько К.Ю. Розвиток соціального підприємництва в Україні / К.Ю. Редько, І.О. Ткаченко // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 93-99. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5397 |
|
dc.description.abstract |
Соціальне підприємництво – актуальний шлях розвитку будь-якого суспільства, оскільки воно поєднує в собі соціальну місію з бізнес-підходом. Актуальність соціального підприємництва визначається тим, що воно здатне забезпечити розв'язання соціальних проблем, які не вирішуються державою чи комерційними організаціями. Соціальні підприємства можуть працювати у галузях, таких як охорона здоров'я, освіта, екологія, соціальна допомога та інші.
Вони забезпечують розвиток соціально-економічних систем та зменшують вплив нерівності на суспільство. У статті розглянуто фактори, які впливають на зростання популярності впровадження соціального підприємництва, визначено його переваги та недоліки. Також проаналізовано досвід ведення цієї форми бізнесу в найуспішніших європейських країнах та в Україні зокрема. Авторами запропоновано декілька шляхів впровадження проектів соціального підприємництва з метою післявоєнного відновлення України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023 |
|
dc.subject |
соціальне підприємництво |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний ефект |
uk_UA |
dc.subject |
післявоєнне відновлення |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна місія |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток соціального підприємництва в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |