DSpace Repository

Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG

Show simple item record

dc.contributor.author Прядко, О.М.
dc.contributor.author Чміль, Г.Л.
dc.contributor.author Олініченко, К.С.
dc.date.accessioned 2023-05-29T07:59:47Z
dc.date.available 2023-05-29T07:59:47Z
dc.date.issued 2023-05-29
dc.identifier.citation Прядко О.М. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG / О.М. Прядко, Г.Л. Чміль, К.С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 84-92. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5396
dc.description.abstract В статті систематизовано та узагальнено підходи науковців до визначення понять «бренд», «управління брендом» та «бренд-менеджмент», «бренд-платформа». Виявлено сучасні напрямки розвитку бренду та брендування на ринку споживчих товарів. Проведений моніторинг ринку, розроблена схема ринку готових заморожених продуктів м’ясопереробки (ГЗПМ). Для виявлення стану регіонального ринку, потенційного попиту на товари було проведено маркетингове дослідження, а саме опитування потенційних споживачів на платформі Google Forms. Для дослідження ринку споживачів ГЗПМ м. Харкова було розроблено анкету, що складалася із взаємопов’язаних, поставлених у логічній послідовності запитань. Обсяг вибірки склав 400 осіб віком від 17 до 50 років і більше, з них 67% – жінки, 33% – чоловіки. З урахуванням отриманих результатів проведеного дослідження запропоновано рекомендації щодо ефективного впровадження бренд-менеджменту в управління діяльністю сучасного підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject управління брендом uk_UA
dc.subject бренд-менеджмент uk_UA
dc.subject бренд-платформа uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.subject FMCG ринок uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.title Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/1(81)
    правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account