DSpace Repository

Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Вовчанська, О.М.
dc.contributor.author Іванова, Л.О.
dc.date.accessioned 2023-05-26T10:30:16Z
dc.date.available 2023-05-26T10:30:16Z
dc.date.issued 2023-05-26
dc.identifier.citation Вовчанська О.М., Іванова Л.О. Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу / О.М Вовчанська, Л.О. Іванова // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 15-25. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5387
dc.description.abstract Дослідження присвячено аналізу сутності усвідомленого споживання, його рівня в Україні і світі в контексті соціально-етичного маркетингу. Показано, що в економіці розвинених країн індустрія моди займає значну частку в споживчих витратах, зайнятості, обсягах прямих інвестицій, але водночас є на другому місці за шкідливими впливами і забрудненням довкілля. Визначено базові принципи концепції відповідального споживання та виробництва. З’ясовано, що гідною альтернативою бездумному та безконтрольному споживанню є кастомайзинг. Охарактеризовано основні сегменти ринку сталої моди. Константовано, що в Україні свідома мода розвинена недостатньо, але в країні велика практика реалізації концепції свідомого споживання через майданчики для продажу та обміну користованих речей. Доведено, що важливим напрямом свідомого споживання є ширше впровадження альтернативних джерел сировини. Наголошується, що посиленню концепції свідомого споживання значною мірою сприяють соціальні медіа. Встановлено, що концепція сталої моди підтримується урядовими ініціативами в усьому світі, які, безумовно, змінюють кон’юнктуру цієї галузі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
dc.subject усвідомлене споживання uk_UA
dc.subject свідома мода uk_UA
dc.subject соціально-етичний маркетинг uk_UA
dc.subject соціально відповідальний бізнес uk_UA
dc.subject індустрія моди uk_UA
dc.subject кастомайзинг uk_UA
dc.subject концепція uk_UA
dc.title Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/1(81)
    правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account