dc.contributor.author |
Вовчанська, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Іванова, Л.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-26T10:30:16Z |
|
dc.date.available |
2023-05-26T10:30:16Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-26 |
|
dc.identifier.citation |
Вовчанська О.М., Іванова Л.О. Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу / О.М Вовчанська, Л.О. Іванова // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 15-25. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5387 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження присвячено аналізу сутності усвідомленого споживання, його рівня в Україні і світі в контексті соціально-етичного маркетингу. Показано, що в економіці розвинених країн індустрія моди займає значну частку в споживчих витратах, зайнятості, обсягах прямих інвестицій, але водночас є на другому місці за шкідливими впливами і забрудненням довкілля. Визначено базові принципи концепції відповідального споживання та виробництва. З’ясовано, що гідною альтернативою бездумному та безконтрольному споживанню є кастомайзинг. Охарактеризовано основні сегменти ринку сталої моди. Константовано, що в Україні свідома мода розвинена недостатньо, але в країні велика практика реалізації концепції свідомого споживання через майданчики для продажу та обміну користованих
речей. Доведено, що важливим напрямом свідомого споживання є ширше впровадження альтернативних джерел сировини. Наголошується, що посиленню концепції свідомого споживання значною мірою сприяють соціальні медіа. Встановлено, що концепція сталої моди підтримується урядовими ініціативами в усьому світі, які, безумовно, змінюють кон’юнктуру цієї галузі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023 |
|
dc.subject |
усвідомлене споживання |
uk_UA |
dc.subject |
свідома мода |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-етичний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
соціально відповідальний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
індустрія моди |
uk_UA |
dc.subject |
кастомайзинг |
uk_UA |
dc.subject |
концепція |
uk_UA |
dc.title |
Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |