Репозитарiй DSpace

Роль керівника публічної служби в управлінні персоналом: маркетинговий підхід у публічному адмініструванні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міщук, Є. В.
dc.contributor.author Адамовська, В. С.
dc.date.accessioned 2023-05-24T07:44:29Z
dc.date.available 2023-05-24T07:44:29Z
dc.date.issued 2023-05-24
dc.identifier.citation Міщук Є. В. Роль керівника публічної служби в управлінні персоналом: маркетинговий підхід у публічному адмініструванні / Є. В. Міщук, В. С. Адамовська // Публічне управління та митне адміністрування, № 4 (35), 2022. С. 92-97. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5357
dc.description.abstract У статті розкрито роль керівника публічної служби в управлінні персоналом на базі маркетингового підходу у публічному адмініструванні. На підставі проведеного аналізу зарубіжного досвіду виконано експлікацію маркетингового підходу до управління персоналом публічних служб в Україні. Показано, що вся сукупність дій публічної служби повинна бути підпорядкованою очікуванням персоналу, а фокус її уваги – зосередженим на власній привабливості як для того персоналу, який вже працює так і для потенційних працівників. Виявлено роль маркетингового підходу у переході від директивно-авторитарних позицій в управлінні персоналом публічних служб до демократичних. Указано на справедливість ототожнення робочого місця в публічній службі з продуктом, котрий потрібно продати працівникові. Охарактеризовано маркетинговий підхід як механізм залучення необхідних трудових ресурсів (у потрібній кількості, потрібної освіти, кваліфікації тощо) із ринку праці. Уточнено зміст базових напрямків маркетингового підходу у публічному адмініструванні: маркетинг трудових ресурсів; інтегрований маркетинг; внутрішній маркетинг; маркетинг ефективності діяльності публічної служби; соціально відповідальний маркетинг. Визначено, що роль керівника публічної служби повинна зосереджуватися, але не обмежуватися, на клієнтоорієнтованому підході до персоналу, при якому останній розглядається в якості клієнтів публічної служби. Показано, що керівництво має визначити засоби задоволення потреб персоналу, сформувати відповідні заходи та втілити їх у життя. Обґрунтовано, що в практичному сенсі діяльність керівника публічної служби на основі маркетингового підходу повинна включати розробку «плану забезпечення безперервної діяльності». Представлено приклад карти ризиків для персоналу публічної служби з урахуванням пандемії коронавірусу та військових дій в Україні. Визначено шкалу для інтерпретації отриманих результатів по заповненню карти ризиків працівниками публічних служб. Запропоновано алгоритм дій для керівників публічних служб в управлінні персоналом на основі маркетингового підходу. Використання запропонованого алгоритму сприятиме досягненню цілей публічного управління. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 4 (35), 2022
dc.subject війна uk_UA
dc.subject маркетинг персоналу uk_UA
dc.subject надзвичайна ситуація uk_UA
dc.subject пандемія uk_UA
dc.subject публічна служба uk_UA
dc.subject ризики uk_UA
dc.title Роль керівника публічної служби в управлінні персоналом: маркетинговий підхід у публічному адмініструванні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2022/ №4(35)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Показати скорочений опис матеріалу