DSpace Repository

Дослідження крос-кордонних перевезень зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом

Show simple item record

dc.contributor.author Дідусенко, В. В.
dc.contributor.author Кравченко, М. А.
dc.contributor.author Золотарьов, С. А.
dc.contributor.author Прохорченко, Г. О.
dc.date.accessioned 2023-05-22T10:16:06Z
dc.date.available 2023-05-22T10:16:06Z
dc.date.issued 2023-05-22
dc.identifier.citation Дідусенко В. В. Дослідження крос-кордонних перевезень зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом / В. В. Дідусенко, М. А. Кравченко, С. А. Золотарьов, Г. О. Прохорченко // Системи та технології, № 2 (64), 2022. С. 19-29. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5337
dc.description.abstract У статті досліджено крос-кордонні перевезення зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом. З метою проведення детального аналізу досліджено організацію перевезення зерна з України в Німеччину залізничним та автомобільним транспортом за маршрутом Луків, Україна – Росток, Німеччина. Проаналізовано час перевезення вантажу на маршруті з розподілом за видами операцій: – час під вантажними та митними операціями; простій під технічними операціями та час в русі. Розраховані маршрутна та ходова швидкість перевезення зерна автомобільним та залізничним транспортом. Виявлено основні «вузькі місця» в технології крос-кордонних перевезень зернових вантажів з України. Для комплексної оцінки переваг і недоліків використання залізничного або автомобільного транспорту для перевезення зернових вантажів розрахована вартість за маршрутом, що досліджувався. Виконано порівняльний аналіз вартості перевезення зерна при виборі різних схем перевезення. Побудовано залежності вартості перевезення від відстані. Знайдені області економічної доцільності використання автомобільного транспорту у порівнянні із залізничним. Порівняльний аналіз тарифних систем перевезення зернових вантажів на великі відстані в експортному сполученні різних залізничних компаній перевізників з варіантами перевезення автомобільним транспортом засвідчив конкурентоспроможність автотранспортного тарифу в зоні перевезення до 130 км. На основі розрахованих за публічними тарифами залежностей величин тарифу перевезення 1 тони зерна залізничними компаніями-перевізниками та автотранспортом від відстані перевезення виявлені зони економічної доцільності використання автотранспорту. Перша зона доцільності використання автотранспорту у порівнянні з найнижчим залізничним тарифом DB Cargo Polska S.A. знаходиться в межах 50 км. Друга зона за тарифом АТ «Укрзалізниця» – до 94 км. Третя зона за PKP Cargo S.A. – до 130 км. Зроблено висновок щодо ефективності транскордонних перевезень зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом з України в Німеччину. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 2 (64), 2022
dc.subject крос-кордонні перевезення uk_UA
dc.subject маршрут uk_UA
dc.subject тривалість операцій uk_UA
dc.subject автомобільний транспорт uk_UA
dc.subject залізниця uk_UA
dc.title Дослідження крос-кордонних перевезень зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022/2(64)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account