dc.contributor.author |
Старосуд, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-13T13:16:26Z |
|
dc.date.available |
2016-04-13T13:16:26Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-13 |
|
dc.identifier.citation |
1. Основні засади (стратегія) державної екологічної політики України на період до 2020 року : Закон України № 2818-VI від 21.12.2010 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 3. − Ст. 158. 2. Про ліквідацію спеціальних підрозділів Міністерства охорони навколишнього природного середовища та затвердження голів комісій з їх ліквідації : Постанова КМУ № 159 від 13.03.2013 // Офіційний вісник України. – 2013. – № 22. – Ст. 740. 3. Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України : Указ Президента України № 452/2011 від 13.04.2011 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 29. – Cт. 1258. 4. Про рекламу : Закон України № 270/96-ВР від 03.07.1996 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 39. – Cт. 181. 5. Про охорону навколишнього природного середовища : Закон України № 1264-XII від 25.06.1991 // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 41. – Cт. 546. 6. Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів : Постанова КМУ № 1147 від 17.09.1996 // Зібрання постанов Уряду України. – 1996. – № 18. – Cт. 505. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-4708 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/531 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано екологічну політику України та її напрямки в контексті реалізації екологічної освіти і виховання; визначено чинники, що забезпечують їх ефективність; запропоновано власний погляд щодо значення соціальної реклами в екологічній сфері як складової екологічної освіти та виховання. Виокремлено напрямки вдосконалення законодавства в галузі екологічної освіти і виховання, а також запропоновано належні зміни до нього. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Право;2/2013 |
|
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
екологічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
екологічне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
екологічне управління |
uk_UA |
dc.subject |
економічний механізм охорони довкілля |
uk_UA |
dc.subject |
social advertising |
uk_UA |
dc.subject |
environmental education |
uk_UA |
dc.subject |
environmental management |
uk_UA |
dc.subject |
economic mechanism of environmental protection |
uk_UA |
dc.title |
Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Legal issues of the implementation of social advertising as the way of environmental education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |