DSpace Repository

Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання

Show simple item record

dc.contributor.author Старосуд, І. М.
dc.date.accessioned 2016-04-13T13:16:26Z
dc.date.available 2016-04-13T13:16:26Z
dc.date.issued 2016-04-13
dc.identifier.citation 1. Основні засади (стратегія) державної екологічної політики України на період до 2020 року : Закон України № 2818-VI від 21.12.2010 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 3. − Ст. 158. 2. Про ліквідацію спеціальних підрозділів Міністерства охорони навколишнього природного середовища та затвердження голів комісій з їх ліквідації : Постанова КМУ № 159 від 13.03.2013 // Офіційний вісник України. – 2013. – № 22. – Ст. 740. 3. Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України : Указ Президента України № 452/2011 від 13.04.2011 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 29. – Cт. 1258. 4. Про рекламу : Закон України № 270/96-ВР від 03.07.1996 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 39. – Cт. 181. 5. Про охорону навколишнього природного середовища : Закон України № 1264-XII від 25.06.1991 // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 41. – Cт. 546. 6. Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів : Постанова КМУ № 1147 від 17.09.1996 // Зібрання постанов Уряду України. – 1996. – № 18. – Cт. 505. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-4708
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/531
dc.description.abstract Проаналізовано екологічну політику України та її напрямки в контексті реалізації екологічної освіти і виховання; визначено чинники, що забезпечують їх ефективність; запропоновано власний погляд щодо значення соціальної реклами в екологічній сфері як складової екологічної освіти та виховання. Виокремлено напрямки вдосконалення законодавства в галузі екологічної освіти і виховання, а також запропоновано належні зміни до нього. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Право;2/2013
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject екологічна освіта uk_UA
dc.subject екологічне виховання uk_UA
dc.subject екологічне управління uk_UA
dc.subject економічний механізм охорони довкілля uk_UA
dc.subject social advertising uk_UA
dc.subject environmental education uk_UA
dc.subject environmental management uk_UA
dc.subject economic mechanism of environmental protection uk_UA
dc.title Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання uk_UA
dc.title.alternative Legal issues of the implementation of social advertising as the way of environmental education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2013/2
    Серія "Право"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account