dc.contributor.author |
Мінченко, А. О. |
|
dc.contributor.author |
Пилипенко, А. А. |
|
dc.contributor.author |
Стрижак, А. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-13T13:01:15Z |
|
dc.date.available |
2016-04-13T13:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-13 |
|
dc.identifier.citation |
1. Про морські порти України : Закон України № 4709-VI від 17.05.2012 // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 2013. – № 7. – С. 65. 2. Пояснювальна записка до проекту Закону України “Про морські порти України” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id= &pf3511=42340&pf35401=212301. 3. О морских портах в Российской Федерации и о внесении изменений в отдельные законодательные акты Российской Федерации [Электронный ресурс] : Федеральный закон Российской Федерации от 8 ноября 2007 г. № 261-ФЗ // Российская газета (РГ). – 2007. – № 4517. – Режим доступа : http://www.rg.ru/2007/11/14/port-dok.html. 4. Про оренду державного та комунального майна : Закон України № 2269-XII від 10.04.1992 // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1992. – № 30. – С. 416. 5. Долинська М. С. Особливості укладення та нотаріальне посвідчення договорів щодо права користування земельною ділянкою для забудови (суперфіцію) / М. С. Долинська // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 4. – С. 145–153. 6. Про концесії : Закон України № 997-XIV від 16.07.1999 // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1999. – № 41. – С. 372. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-4708 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/530 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено організаційно-правову складову механізму використання причалів як гідротехнічних споруд. З’ясовано сутність механізму їх застосування, визначено складові механізму, вміщені у трьох основних юридичних конструкціях: земельний сервітут, договори оренди та концесії. Встановлено також, що саме використання в морській галузі інституту земельного сервітуту для врегулювання майнових та земельних правовідносин має набути основного значення під час упровадження правових механізмів використання причалів як гідротехнічних споруд. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Право;2/2013 |
|
dc.subject |
причал |
uk_UA |
dc.subject |
гідротехнічні споруди морських портів |
uk_UA |
dc.subject |
земельний сервітут |
uk_UA |
dc.subject |
оренда |
uk_UA |
dc.subject |
концесія |
uk_UA |
dc.subject |
berth |
uk_UA |
dc.subject |
waterworks seaports |
uk_UA |
dc.subject |
appurtenant easement |
uk_UA |
dc.subject |
rent |
uk_UA |
dc.subject |
concession |
uk_UA |
dc.title |
Земельний сервітут, договори оренди та концесії як правові механізми використання причалів у функції гідротехнічних споруд |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Land servitude, leases and concessions as a legal mechanisms of using the berths as hydraulic constructions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |