Репозиторий Dspace

Академічна доброчесність як основа академічного успіху

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ульянова, Г. О.
dc.contributor.author Бааджи, Н. П.
dc.date.accessioned 2023-05-09T11:00:09Z
dc.date.available 2023-05-09T11:00:09Z
dc.date.issued 2023-05-09
dc.identifier.citation Ульянова Г. О. Академічна доброчесність як основа академічного успіху / Г. О. Ульянова, Н. П. Бааджи // Правова позиція, № 4 (37), 2022. С. 98-103. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5295
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню концептуальних засад академічної доброчесності в сучасній освітній та науковій сферах. Зазначено, що розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій спричинив суттєвий вплив на відносини у сфері обігу інформації, в тому числі й щодо доступу до навчальних матеріалів. Мережа Інтернет концептуально змінила та спростила доступ до різних матеріалів, їх копіювання та поширення. Це обумовило нові виклики щодо формування свідомого ставлення до дотримання принципів академічної доброчесності, самостійного виконання наукових робіт, уникнення неправомірного використання матеріалів без посилання на автора та джерело походження інформації. В сучасних умовах провідне місце повинні займати превентивні заходи щодо попередження академічної нечесності та прищеплення нульового толерування до її прояві. Тому сьогодні дуже важливим є використання різноманітних комунікаційних та адміністративних стратегій впровадження та популяризації освітніх програм з академічної доброчесності та академічного письма, підписання зобов’язання щодо дотримання академічної доброчесності. Інституційні політики академічної доброчесності повинні передбачати санкції за невиконання вимог, які наразі є найефективнішим методом для досягнення відповідної поведінки учасників освітньо-наукового процесу. Формування доброчесного академічного середовища має відбуватись за умови комплексного підходу щодо належного нормативно-правового забезпечення відносин у зазначеній сфері, організаційного, превентивно-виховного. Заходи щодо формування політик академічної доброчесності мають відбуватись на: міжнародному, національному (державному) та локальному (інституційному) рівнях. Напрацьовані практики та міжнародний досвід у сфері формування політики академічної доброчесності мають послідовно впроваджуватись на національному рівні з урахуванням особливостей правового регулювання відносин у сфері освіти на наукової діяльності. Основним учасником формування академічно доброчесного середовища мають виступати заклади освіти всіх рівнів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;№ 4 (37), 2022
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject наука uk_UA
dc.subject плагіат uk_UA
dc.subject автор uk_UA
dc.title Академічна доброчесність як основа академічного успіху uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2022/4(37)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись