dc.contributor.author |
Дейнеко, Д. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-05T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2023-05-05T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-05 |
|
dc.identifier.citation |
Дейнеко Д. О. Правова основа та політичні умови мирного співробітництва ACEAH. Приєднання україни до договору про дружбу та співробітництво в Південно-Східній Азії / Д. О. Дейнеко // Правова позиція, № 2 (35), 2022. С. 27-35. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-6473 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5242 |
|
dc.description.abstract |
Активізація політичного діалогу та економічного співробітництва між Україною та державами-членами
Асоціації держав Південно-Східної Азії є одним з інструментів протидії російській агресії. Необхідність політичної та інвестиційної підтримки України регіоном Південно-Східної Азії стала особливо гострою після порушення росією територіальної цілісності України та здійснення пропагандистської кампанії у регіоні з метою приховування міжнародно-протиправних діянь росії. Дослідження політичних засад співпраці України з АСЕАН та відповідно аналіз міжнародно-правового регулювання зносин між Україною та АСЕАН потребує розуміння юридичної природи Асоціації держав Південно-Східної Азії, особливо передумов співпраці держав. Автор поставив за мету: сформувати розуміння міжнародно-правової основи та економіко-політичних факторів раннього етапу інтеграції в рамках АСЕАН; дослідити
переваги та недоліки приєднання не азійських держав до Договору про дружбу та співробітництво в Південно-Східній Азії; проаналізувати норми зобов’язального та рекомендаційного характеру Договору про дружбу і співробітництво АСЕАН для визначення політичних і юридичних наслідків приєднання України до Договору про дружбу та співробітництво АСЕАН в умовах збройної агресії росії проти України. Встановлено, що держави-засновниці АСЕАН прагнули до створення організації політико-економічного співробітництва, проте її остаточна форма – фінальний продукт співпраці ні у 1967, ні у 2022 не є погодженим і відомим. Погодження декларації АСЕАН про зону миру, свободи та нейтралітету ознаменувало мирний і прогресивний розвиток для соціальної стабільності усього регіону. Держави-учасниці чітко визначили прагнення досягти нейтралітету, не приєднуючись до держав-гегемонів, або альянсів за межами регіону. Важливість Договору про дружбу і співробітництво в Південно-Східній Азії та Зони миру, свободи та нейтралітету полягає у відкритті АСЕАН, як окремої асоціації усьому світу. Наразі 49 держав світу з різних регіонів приєдналися до Договору про дружбу і співробітництво в Південно-Східній Азії. Приєднання України до Договору спрямите консолідації політико-дипломатичних зусиль цивілізованих держав світу для протидії агресії та будь яким проявам застосування сили, подальшому розвитку договірної бази між Україною та АСЕАН. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Правова позиція;№ 2 (35), 2022 |
|
dc.subject |
Українська дипломатія |
uk_UA |
dc.subject |
АСЕАН |
uk_UA |
dc.subject |
Договір про дружбу і співробітництво в Південно-Східній Азії |
uk_UA |
dc.subject |
перший саміт АСЕАН |
uk_UA |
dc.title |
Правова основа та політичні умови мирного співробітництва ACEAH. Приєднання україни до договору про дружбу та співробітництво в Південно-Східній Азії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |