Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Огієнко, М. М. | |
dc.contributor.author | Огієнко, А. В. | |
dc.contributor.author | Багрій, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T06:34:57Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T06:34:57Z | |
dc.date.issued | 2023-05-05 | |
dc.identifier.citation | Огієнко М. М. Мультимодальні схеми контейнерної доставки вантажів / М. М. Огієнко, А. В. Огієнко, М. М. Багрій // Системи та технології, № 2 (62), 2021. С. 104-116. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6643 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5235 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено актуальне питання розвитку контейнерних мультимодальних перевезень, які є пріоритетними в розвитку транспортних послуг, їх використання уможливить збільшити обсяги вантажів, що доставлятимуться до місця призначення найефективнішими видами транспорту (їх комбінацією). Контейнерне перевезення вантажів суттєво знижує витрати на доставку товарів від виробників до споживачів. Перевезення вантажів у контейнерах стали найбільш економічною безперевантажувальною технологією, насамперед у міжконтинентальному мультимодальному сухопутно-морському сполученні. Здійснено аналіз та проведено розрахунки даних процесів контейнерного транспортування для умов двох міжнародних транспортних коридорів: TRACECA та транскаспійського міжнародного транспортного маршруту, визначено, що використання ТМТМ з 20-футовим контейнером – це економічно привабливіший варіант і може бути рекомендований для використання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Системи та технології;№ 2 (62), 2021 | |
dc.subject | контейнерні перевезення | uk_UA |
dc.subject | ланцюги постачання | uk_UA |
dc.subject | логістика | uk_UA |
dc.subject | міжнародні транспортні коридори | uk_UA |
dc.subject | мультимодальні перевезення | uk_UA |
dc.title | Мультимодальні схеми контейнерної доставки вантажів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |