Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сохацький, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T06:02:04Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T06:02:04Z | |
dc.date.issued | 2023-05-05 | |
dc.identifier.citation | Сохацький А. В. До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів / А. В. Сохацький // Системи та технології, № 2 (62), 2021. С. 5-36. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6643 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5230 | |
dc.description.abstract | Реальні течії навколо транспортних апаратів є турбулентними. На сьогодні в обчислювальній аеродинаміці відсутні універсальні математичні моделі турбулентності. Надійне передбачення характеристик турбулентних потоків – це винятково важлива наукова проблема, пов’язана зі складністю та недостатнім вивченням турбулентності як фізичного явища. У статті розглянуто підходи, що базуються на використанні осереднених за Рейнольдсом рівнянь Нав’є–Стокса (Reynolds Averaged Navier– Stokes–RANS); два класичних підходи – пряме числове моделювання турбулентності (Direct Numerical Simulation – DNS) і метод моделювання великих вихорів (Large Eddy Simulation – LES); гібридні підходи, що спираються на спільне використання RANS і LES методів для різних областей течії. Виходячи з можливостей сучасної обчислювальної техніки, найбільш доступними залишаються гібридні методи. Вони ґрунтуються на сумісному використанні RANS і LES підходів у різних областях течії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Системи та технології;№ 2 (62), 2021 | |
dc.subject | аеродинаміка транспортних апаратів | uk_UA |
dc.subject | числове моделювання | uk_UA |
dc.subject | рівняння Нав’є–Стокса | uk_UA |
dc.subject | моделі турбулентності | uk_UA |
dc.title | До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |