dc.contributor.author |
Сохацький, А. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-05T06:02:04Z |
|
dc.date.available |
2023-05-05T06:02:04Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-05 |
|
dc.identifier.citation |
Сохацький А. В. До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів / А. В. Сохацький // Системи та технології, № 2 (62), 2021. С. 5-36. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-6643 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5230 |
|
dc.description.abstract |
Реальні течії навколо транспортних апаратів є турбулентними. На сьогодні в обчислювальній аеродинаміці відсутні універсальні математичні моделі турбулентності. Надійне передбачення характеристик турбулентних потоків – це винятково важлива наукова проблема, пов’язана зі складністю та недостатнім вивченням турбулентності як фізичного явища. У статті розглянуто підходи, що базуються на використанні осереднених за Рейнольдсом рівнянь Нав’є–Стокса (Reynolds Averaged Navier–
Stokes–RANS); два класичних підходи – пряме числове моделювання турбулентності (Direct Numerical Simulation – DNS) і метод моделювання великих вихорів (Large Eddy Simulation – LES); гібридні підходи, що спираються на спільне використання RANS і LES методів для різних областей течії.
Виходячи з можливостей сучасної обчислювальної техніки, найбільш доступними залишаються гібридні методи. Вони ґрунтуються на сумісному використанні RANS і LES підходів у різних областях течії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Системи та технології;№ 2 (62), 2021 |
|
dc.subject |
аеродинаміка транспортних апаратів |
uk_UA |
dc.subject |
числове моделювання |
uk_UA |
dc.subject |
рівняння Нав’є–Стокса |
uk_UA |
dc.subject |
моделі турбулентності |
uk_UA |
dc.title |
До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |