dc.contributor.author |
Круглов, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Терещенко, Д. А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-01T07:11:07Z |
|
dc.date.available |
2023-05-01T07:11:07Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-01 |
|
dc.identifier.citation |
Круглов В. В. Інтеграція системи вищої освіти України в Європейський освітній простір / В. В. Круглов, Д. А. Терещенко // Публічне управління та митне адміністрування, Спецвипуск, 2022. С. 70-76. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5211 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто питання сучасного стану інтеграції системи вищої освіти України в Європейський освітній простір та подальші перспективи розвитку міжнародної співпраці. Рада Європи в червні 2022 року підтримала прагнення України приєднатися до Європейського Союзу, надавши статус кандидата в ЄС на тлі російської військової агресії. Позитивні дії Європейського Союзу, спрямовані на солідарність з Україною та її підтримку, актуалізують потреби прискорення важливих гуманітарних реформ і модернізації сфери вищої освіти та інноваційної діяльності. Останніми роками Україна досить успішно виконує завдання у сфері вищої освіти та вже має певні результати.
Визначено, що освіта сьогодні сприяє досягненню сталого розвитку, а європейське суспільство потребує внеску закладів вищої освіти та наукових установ. Сектор вищої освіти забезпечує економічний розвиток та досягнення екологічних, інклюзивних та цифрових цілей. Одне з ключових завдань України сьогодні полягає в прискореній інтеграції національної системи вищої освіти в Європейський освітній простір та розширення взаємовигідної співпраці. З’ясовано, що за витратами на вищу освіту наявне відставання України на 10% від середнього рівня по ОЕСР, а показники Рейтингу національних систем вищої
освіти свідчать про необхідність посилення окремих напрямів у системі вищої освіти України.
Імплементація Дорожньої карти з інтеграції вищої освіти України до Європейського освітнього простору передбачає визначення ключових освітніх і наукових напрямів стратегічного характеру; використання європейських підходів до організації моделей функціонування освітніх та науково-дослідних установ; встановлення пріоритетності розбудови інноваційної інфраструктури та е-інфраструктур; залучення додаткового фінансування та грантової допомоги в межах спільних проєктів з ЄС у галузі вищої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;Спецвипуск, 2022 |
|
dc.subject |
євроінтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
Європейський освітній простір |
uk_UA |
dc.subject |
державне управління |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
державна політика |
uk_UA |
dc.title |
Інтеграція системи вищої освіти України в Європейський освітній простір |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |