Репозиторий Dspace

Пріоритети публічного управління розвитком системи освіти у контексті трансформації державної політики у сфері культури

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гололобов, С. М.
dc.contributor.author Антонова, Л. В.
dc.date.accessioned 2023-04-26T07:11:55Z
dc.date.available 2023-04-26T07:11:55Z
dc.date.issued 2023-04-26
dc.identifier.citation Гололобов С. М. Пріоритети публічного управління розвитком системи освіти у контексті трансформації державної політики у сфері культури / С. М. Гололобов, Л. В. Антонова // Публічне управління та митне адміністрування, № 3 (34), 2022. С. 31-39. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5193
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичне осмислення ролі та значення культурологізації освіти як вектору державної політики у сфері культури та надання практичних рекомендацій щодо її активізації. Визначено феномен культури, який полягає у тому, що будучи окремою сферою життєдіяльності людини і країни, вона пронизує абсолютно всі інші сфери. Узагальнено зміст таких понять як «культура», «державна політика у сфері культури», «культурологізація освіти», «компетентність». Здійснено історіографічний нарис процесу культурологізації освіти. Розкрито значення культуровідповідності освіти, культурної функції освіти, загальнокультурної компетентності здобувачів освіти, явища соціалізації та інкультурації. Визначено місце вищої освіти у багатоаспектному процесі культурологізації освіти. Зазначено цілі загальнокультурної навчальної дисципліни у закладах вищої освіти. Обґрунтовано необхідність масштабної та комплексної роботи з культурологізації освітина основі забезпечення необхідної загальнокультурної компетентності кожного здобувача освіти. Визначено, що в умовах гартування національно-культурного духу культурологізація освіти має постати у центрі уваги управлінського, освітньо-педагогічного та соціокультурного середовища. Доведено необхідність розроблення ґрунтовної програми реалізації та розвитку культурологізації освіти як частини довгострокової стратегії розвитку української культури. Обґрунтовано актуальність культурологізації безперервної освіти у контексті інноваційного розвитку. Розкрито адаптаційну функцію регіонально-краєзнавчого аспекту культурологізації освіти. Визначено, що наявність загальних знань про культуру, її регіонально-краєзнавчий аспект у представника органів публічної влади має бути однією з вимог до майбутнього кандидата на державно-управлінську чи, адміністративну посаду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 3 (34), 2022
dc.subject публічне управління uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject безперервна освіта uk_UA
dc.subject державна політика у сфері культури uk_UA
dc.subject загальнокультурна компетентність uk_UA
dc.subject інкультурація uk_UA
dc.subject інноваційний розвиток uk_UA
dc.subject культурологізація освіти uk_UA
dc.subject регіонально-краєзнавчий аспект культурологізації освіти uk_UA
dc.subject соціалізація. uk_UA
dc.title Пріоритети публічного управління розвитком системи освіти у контексті трансформації державної політики у сфері культури uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2022/ №3(34)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись