dc.contributor.author |
Гололобов, С. М. |
|
dc.contributor.author |
Антонова, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-26T07:11:55Z |
|
dc.date.available |
2023-04-26T07:11:55Z |
|
dc.date.issued |
2023-04-26 |
|
dc.identifier.citation |
Гололобов С. М. Пріоритети публічного управління розвитком системи освіти у контексті трансформації державної політики у сфері культури / С. М. Гололобов, Л. В. Антонова // Публічне управління та митне адміністрування, № 3 (34), 2022. С. 31-39. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5193 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичне осмислення ролі та значення культурологізації освіти як вектору державної політики у сфері культури та надання практичних рекомендацій щодо її активізації. Визначено феномен культури, який полягає у тому, що будучи окремою сферою життєдіяльності людини і країни, вона пронизує абсолютно всі інші сфери. Узагальнено зміст таких понять як «культура», «державна політика у сфері культури», «культурологізація освіти», «компетентність». Здійснено історіографічний нарис процесу культурологізації освіти. Розкрито значення культуровідповідності освіти, культурної
функції освіти, загальнокультурної компетентності здобувачів освіти, явища соціалізації та інкультурації. Визначено місце вищої освіти у багатоаспектному процесі культурологізації освіти. Зазначено цілі загальнокультурної навчальної дисципліни у закладах вищої освіти. Обґрунтовано необхідність масштабної та комплексної роботи з культурологізації освітина основі забезпечення необхідної загальнокультурної компетентності кожного здобувача освіти. Визначено, що в умовах гартування
національно-культурного духу культурологізація освіти має постати у центрі уваги управлінського, освітньо-педагогічного та соціокультурного середовища. Доведено необхідність розроблення ґрунтовної програми реалізації та розвитку культурологізації освіти як частини довгострокової стратегії розвитку української культури. Обґрунтовано актуальність культурологізації безперервної освіти у контексті інноваційного розвитку. Розкрито адаптаційну функцію регіонально-краєзнавчого аспекту культурологізації освіти. Визначено, що наявність загальних знань про культуру, її регіонально-краєзнавчий аспект у представника органів публічної влади має бути однією з вимог до майбутнього кандидата на державно-управлінську чи, адміністративну посаду. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;№ 3 (34), 2022 |
|
dc.subject |
публічне управління |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
безперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
державна політика у сфері культури |
uk_UA |
dc.subject |
загальнокультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
інкультурація |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
культурологізація освіти |
uk_UA |
dc.subject |
регіонально-краєзнавчий аспект культурологізації освіти |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація. |
uk_UA |
dc.title |
Пріоритети публічного управління розвитком системи освіти у контексті трансформації державної політики у сфері культури |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |