Репозиторий Dspace

Теоретичні аспекти стратегічного планування в органах державної влади

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Васільєва, Л. М.
dc.date.accessioned 2023-04-26T07:04:47Z
dc.date.available 2023-04-26T07:04:47Z
dc.date.issued 2023-06-26
dc.identifier.citation Васільєва Л. М. Теоретичні аспекти стратегічного планування в органах державної влади / Л. М. Васільєва // Публічне управління та митне адміністрування, № 3 (34), 2022. С. 27-30. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5192
dc.description.abstract Наголошено, що використання стратегічного планування та прогнозування для попередження виникнення проблем є одним із базових принципів концепції нового державного менеджменту (new public management). Дана концепція була закладена в основу реформування державного управління в країнах Заходу та пізніше її ідеї поширилися в Україні та активно використовувалися при підготовці та проведенні низки реформ у вітчизняному суспільному секторі. Вихідна передумова стратегічного планування полягає в тому, що довгострокові інтереси сталого розвитку ринкової економіки вимагають використання дієвих важелів державного регулювання економічних та соціальних процесів. Встановлено, що стратегічного планування в органах державної влади це система цілей, інститутів та інструментів управління, що дозволяють спрямувати управлінську діяльність органів державної влади на досягнення довгострокових пріоритетів соціально-економічного розвитку, а також забезпечити необхідні ресурси для досягнення цих пріоритетів, якi вiдпoвiдaють дocягнeнню мiciï, peaлiзaцiï вiдпoвiдниx фyнкцiй, цiлeй тa зaвдaнь. Зазначено, що проблеми, які можуть вплинути на процес стратегічного планування, якщо органи державного управління відмовляться мислити стратегічно та слідувати класичному процесу планування, полягають у тому, що вони точно не зможуть ефективно працювати у сьогоднішньому швидко мінливому середовищі. Розробка стратегії розглядається як формальний та лінійний підхід, заснований на низхідних процесах прийняття рішень, які включають в основному керівництво вищої та середньої ланки, виключаючи нижче керівництво та інші зацікавлені сторони. Проте даний підхід може не забезпечити прихильність і відповідальність за процес стратегічного планування зі сторони нижчого керівництва та інших зацікавлених сторін. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 3 (34), 2022
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject органи державної влади uk_UA
dc.subject стратегічне планування uk_UA
dc.title Теоретичні аспекти стратегічного планування в органах державної влади uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2022/ №3(34)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись