DSpace Repository

Упровадження підходів проєктного менеджменту в процесі реформування системи управління вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Сиченко, В. В.
dc.contributor.author Рибкіна, С. О.
dc.contributor.author Соколова, Е. Т.
dc.date.accessioned 2023-04-24T08:24:36Z
dc.date.available 2023-04-24T08:24:36Z
dc.date.issued 2023-04-24
dc.identifier.citation Сиченко В. В. Упровадження підходів проєктного менеджменту в процесі реформування системи управління вищої освіти / В. В., Сиченко, С. О., Рибкіна, Е. Т., Соколова // Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (33), 2022. С. 34-39. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5184
dc.description.abstract У статті досліджуються переваги впровадження методологічного інструментарію проєктного менеджменту в систему публічного управління вищою освітою України в умовах сучасних суспільноекономічних трансформацій. На основі аналізу сутності проєктного підходу запропоновані шляхи удосконалення механізмів управління у системі вищої освіти, залучення державних, регіональних владних структур, бізнес-спільнот, громадських організацій як замовників освітніх проєктів. З’ясовано, що процеси глобалізації та популяризації концепції «Нового державного врядування» створюють відповідні умови для активного застосування інструментарію бізнес-середовища. Зазначено необхідність адаптації методології проєктного менеджменту до теорії публічного управління для забезпечення інноваційного розвитку системи вищої освіти в цілому. Виділено й проаналізовано основні аспекти, які слід враховувати під час упровадження проєктних моделей управління. Удосконалено освітній механізм упровадження методології управління проєктами враховуючи принципи системності, послідовності у плануванні, організації, виконанні, контролі, відстеженні прогресу та динаміки успішності, застосуванні управлінських рішень згідно із конкретними умовами, вмінні швидко адаптуватися до нових соціально-економічних умов. Детально розглянуті етапи життєвого циклу проєкту та особливості реалізації кожного. Розглядається інструментарій аналізу проєктів, зокрема SWOT-аналіз, PEST-аналіз. Відносно нова методологія управління проєктами «Business model Canva» адаптована до реалізації та застосування у системі вищої освіти. У статті аналізуються переваги та недоліки каскадних та гнучких технологій управління, пропонуються ідеї щодо актуальності заходів, пов’язаних з ризик-менеджментом. Зазначається, що проєктний підхід в управлінні не є суворо детермінованим процесом, а навпаки тісно пов’язаним з конкретними ситуаціями на ринку освітніх послуг та запитів суспільства, інвестиційними механізмами фінансування в освіті, врахуванні конкурентних умовах. Наразі сфера публічного управління є однією з пріоритетних щодо використання методологій проєктного менеджменту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 2 (33), 2022
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject проєктне управління uk_UA
dc.subject інноваційний менеджмент uk_UA
dc.subject стратегічний розвиток uk_UA
dc.title Упровадження підходів проєктного менеджменту в процесі реформування системи управління вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022/ №2(33)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account