dc.contributor.author |
Дьоміна, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-24T08:11:09Z |
|
dc.date.available |
2023-04-24T08:11:09Z |
|
dc.date.issued |
2023-04-24 |
|
dc.identifier.citation |
Дьоміна І. О. Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни / І. О., Дьоміна // Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (33), 2022. С. 20-28. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5182 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена світовому досвіду публічно-приватного партнерства (ППП) у сфері загальної середньої освіти та можливостям імплементації кращих закордонних практик в Україні. У статті розкрито зокрема активне залучення ППП у багатьох країнах світу під час формування освітньої політики як інноваційного підходу, який потенційно може допомогти вирішити ряд освітніх проблем. Зокрема створення сприятливих умов отримання та підвищення якості освітніх послуг у тому числі і незабезпеченими верствами населення, покращення освітнього середовища на різних рівнях та запровадження нових підходів у освітню сферу. Визначено зокрема, що ППП у галузі загальної середньої освіти реалізується у різних країнах за власними сценаріями, зберігаючи певні загальні спільні риси, однак існує певна кристалізація заходів у межах ППП через політичні рамки та суспільні процеси, різний ступінь відповідності нормативно-правової бази сучасним потребам та викликам суспільства, а також потужностям держави, які залежать у значній мірі від рівня економічного розвитку.
З’ясовано, що сьогодні в Україні рівень співпраці між публічними та приватними партнерами знаходиться на дуже низькому рівні, тому саме світовий досвід може допомогти сформувати власну траєкторію руху щодо вирішення освітніх проблем через публічно-приватне партнерство. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;№ 2 (33), 2022 |
|
dc.subject |
публічно-приватне партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
громадянське суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
освітні стейкхолдери |
uk_UA |
dc.subject |
приватний сектор |
uk_UA |
dc.subject |
державний сектор |
uk_UA |
dc.subject |
ваучери |
uk_UA |
dc.subject |
субсидії |
uk_UA |
dc.subject |
контрактні школи |
uk_UA |
dc.subject |
податкові знижки |
uk_UA |
dc.subject |
освітні послуги |
uk_UA |
dc.title |
Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |