DSpace Repository

Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни

Show simple item record

dc.contributor.author Дьоміна, І. О.
dc.date.accessioned 2023-04-24T08:11:09Z
dc.date.available 2023-04-24T08:11:09Z
dc.date.issued 2023-04-24
dc.identifier.citation Дьоміна І. О. Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни / І. О., Дьоміна // Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (33), 2022. С. 20-28. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5182
dc.description.abstract Стаття присвячена світовому досвіду публічно-приватного партнерства (ППП) у сфері загальної середньої освіти та можливостям імплементації кращих закордонних практик в Україні. У статті розкрито зокрема активне залучення ППП у багатьох країнах світу під час формування освітньої політики як інноваційного підходу, який потенційно може допомогти вирішити ряд освітніх проблем. Зокрема створення сприятливих умов отримання та підвищення якості освітніх послуг у тому числі і незабезпеченими верствами населення, покращення освітнього середовища на різних рівнях та запровадження нових підходів у освітню сферу. Визначено зокрема, що ППП у галузі загальної середньої освіти реалізується у різних країнах за власними сценаріями, зберігаючи певні загальні спільні риси, однак існує певна кристалізація заходів у межах ППП через політичні рамки та суспільні процеси, різний ступінь відповідності нормативно-правової бази сучасним потребам та викликам суспільства, а також потужностям держави, які залежать у значній мірі від рівня економічного розвитку. З’ясовано, що сьогодні в Україні рівень співпраці між публічними та приватними партнерами знаходиться на дуже низькому рівні, тому саме світовий досвід може допомогти сформувати власну траєкторію руху щодо вирішення освітніх проблем через публічно-приватне партнерство. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 2 (33), 2022
dc.subject публічно-приватне партнерство uk_UA
dc.subject громадянське суспільство uk_UA
dc.subject освітні стейкхолдери uk_UA
dc.subject приватний сектор uk_UA
dc.subject державний сектор uk_UA
dc.subject ваучери uk_UA
dc.subject субсидії uk_UA
dc.subject контрактні школи uk_UA
dc.subject податкові знижки uk_UA
dc.subject освітні послуги uk_UA
dc.title Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022/ №2(33)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account