dc.contributor.author |
Луценко, І. Н. |
|
dc.contributor.author |
Долбишева, Н. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-14T07:13:12Z |
|
dc.date.available |
2023-04-14T07:13:12Z |
|
dc.date.issued |
2023-04-14 |
|
dc.identifier.citation |
Луценко, І. Н., Долбишева, Н. Г. Рухова активність студентської молоді в умовах сьогодення. Фізичне виховання та спорт, №1, 2022. С. 28-35.. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-5924 |
|
dc.identifier.issn |
2786-5932 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5161 |
|
dc.description.abstract |
Із часів Незалежності України і особливо протягом останнього десятиріччя в нашій країні склалася негативна тенденція щодо погіршання здоров’я і рівня фізичної підготовленості різних груп населення, зокрема студентської молоді. Передовий світовий досвід та велика кількість наукових досліджень свідчать, що рухова активність – це біологічна потреба кожного живого організму, невід’ємна частина
здорового способу життя, один із найважливіших соціально-біологічних факторів розвитку людини. Але слід зазначити, що дефіцит рухової активності молоді становить понад 60% необхідного для підтримання нормального рівня здоров’я. Лише незначний відсоток українців мають необхідний, фізіологічно обумовлений рівень рухової активності, який значно менший, ніж у мешканців країн Європейського Союзу. Мета дослідження – визначити рівень освіченості студенток з питань рухової
активності та її особливостей в періоди дистанційного, канікулярного та аудиторного навчання. В дослідженні брали участь студентки І-ІІ курсу, які за станом здоров’я віднесені до основної медичної групи Університету митної справи та фінансів. Дослідження проводилось протягом квітняжовтня 2021 року. Для вирішення поставленої мети дослідження використовувалися такі методи: аналіз і узагальнення спеціальної наукової і науково-методичної літератури, анкетування, метод реєстрації
рухової активності за Фремінгемською методикою; методи математичної статистики. Результати дослідження свідчать про відсутність чіткого уявлення у здобувачів вищої освіти про поняття «рухова активність» та «рівень рухової активності». Встановлено, що в період пандемії, карантинних обмежень і дистанційного навчання переважна більшість здобувачів не займається фізичними вправами, що призвело до суттєвого зниження рівня рухової активності. Виявлено, що відновлення навчання
в аудиторному режимі та проведення спеціально-організованих занять з фізичного виховання суттєво впливають на розширення форм рухової активності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Запорізький національний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Фізичне виховання та спорт;№1, 2022 |
|
dc.subject |
руховий режим |
uk_UA |
dc.subject |
рухова активність |
uk_UA |
dc.subject |
студентська молодь |
uk_UA |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
пандемія |
uk_UA |
dc.title |
Рухова активність студентської молоді в умовах сьогодення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |