Репозитарiй DSpace

Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чміль, Г.Л.
dc.contributor.author Олініченко, К.С.
dc.contributor.author Прядко, О.М.
dc.date.accessioned 2023-03-21T11:00:43Z
dc.date.available 2023-03-21T11:00:43Z
dc.date.issued 2023-03-21
dc.identifier.citation Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Прядко О.М. Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 103-110. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5076
dc.description.abstract В статті актуалізовано питання щодо розробки комунікативної політики в підприємствах промислового сектору з урахуванням викликів сучасності. Уточнено сутність поняття «комунікативна політика». Розглянуто параметри формування комунікативної політики промислового підприємства. Запропоновано до використання організаційно-управлінську модель комунікативної політики промислового підприємства, структура якої має організаційну та управлінську складову. Розглянуто принципи комунікативної політики промислового підприємства з техніко-технологічної точки зору (доступність, проактивна комунікація, транспарентний комунікаційний зв’язок, таргетинг). Доведено, що в комунікаційному в плані слід відображати технологічні ресурси, зокрема створені на підприємстві контакт-центри, кол-центри, веб-сайт з інтерактивним комунікаційним вікном, месенджери (Viber, Telegram), сторінку у соціальних мережах (Facebook, Instagram), чат-боти. Акцентовано увагу на необхідності формування звітності за результатами комунікаційного процесу та проведення його діагностики. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022
dc.subject комунікативна політика uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject обмін uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject промислове підприємство uk_UA
dc.subject промисловий ринок uk_UA
dc.title Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2022/3(79)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу