dc.contributor.author |
Чміль, Г.Л. |
|
dc.contributor.author |
Олініченко, К.С. |
|
dc.contributor.author |
Прядко, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-21T11:00:43Z |
|
dc.date.available |
2023-03-21T11:00:43Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-21 |
|
dc.identifier.citation |
Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Прядко О.М. Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 103-110. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5076 |
|
dc.description.abstract |
В статті актуалізовано питання щодо розробки комунікативної політики в підприємствах промислового сектору з урахуванням викликів сучасності. Уточнено сутність поняття «комунікативна політика».
Розглянуто параметри формування комунікативної політики промислового підприємства. Запропоновано
до використання організаційно-управлінську модель комунікативної політики промислового підприємства, структура якої має організаційну та управлінську складову. Розглянуто принципи комунікативної політики промислового підприємства з техніко-технологічної точки зору (доступність, проактивна комунікація, транспарентний комунікаційний зв’язок, таргетинг). Доведено, що в комунікаційному в плані слід відображати технологічні ресурси, зокрема створені на підприємстві контакт-центри, кол-центри, веб-сайт з інтерактивним комунікаційним вікном, месенджери (Viber, Telegram), сторінку у соціальних мережах (Facebook, Instagram), чат-боти. Акцентовано увагу на необхідності формування звітності за результатами комунікаційного процесу та проведення його діагностики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022 |
|
dc.subject |
комунікативна політика |
uk_UA |
dc.subject |
комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.subject |
обмін |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
промислове підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
промисловий ринок |
uk_UA |
dc.title |
Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |