Репозиторий Dspace

Таргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Терещенко, І.О.
dc.contributor.author Боровик, Т.В.
dc.contributor.author Майборода, О.В.
dc.date.accessioned 2023-03-21T10:36:08Z
dc.date.available 2023-03-21T10:36:08Z
dc.date.issued 2023-03-21
dc.identifier.citation Терещенко І.О., Боровик Т.В., Майборода О.В. Таргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємств. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 90-96. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5074
dc.description.abstract У статті розглянуто основні етапи налаштування таргетингу, його функції й інструменти при реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємства. Досліджено процес і етапи налаштування таргетингової реклами. Представлено категорії цілей таргетингу яких може досягти бізнес у соціальних мережах. Систематизовано категорії і види цілей таргетингу, встановлено їх роль для бізнесу при реалізації маркетингової комунікаційної політики у соціальних мережах. Також були визначені особливості факторів сегментації цільової аудиторі при налаштуванні таргетингу в Ads Manager. Подано особливості управління бюджетом рекламних кампаній, оголошень і їх груп. В статті запропоновано рекомендації щодо налаштування таргетингу й удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств у соціальних мережах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022
dc.subject таргетинг uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject Ads Manager Facebook uk_UA
dc.subject цілі таргетингу uk_UA
dc.subject створення і редагування рекламних кампаній uk_UA
dc.subject управління бюджетами рекламних кампаній uk_UA
dc.subject компанія Meta uk_UA
dc.subject маркетингова комунікаційна політика uk_UA
dc.subject маркетинг у соціальних мережах uk_UA
dc.title Таргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2022/3(79)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись