dc.contributor.author |
Терещенко, І.О. |
|
dc.contributor.author |
Боровик, Т.В. |
|
dc.contributor.author |
Майборода, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-21T10:36:08Z |
|
dc.date.available |
2023-03-21T10:36:08Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-21 |
|
dc.identifier.citation |
Терещенко І.О., Боровик Т.В., Майборода О.В. Таргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємств. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 90-96. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5074 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні етапи налаштування таргетингу, його функції й інструменти при реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємства. Досліджено процес і етапи налаштування
таргетингової реклами. Представлено категорії цілей таргетингу яких може досягти бізнес у соціальних
мережах. Систематизовано категорії і види цілей таргетингу, встановлено їх роль для бізнесу при реалізації маркетингової комунікаційної політики у соціальних мережах. Також були визначені особливості факторів сегментації цільової аудиторі при налаштуванні таргетингу в Ads Manager. Подано особливості управління бюджетом рекламних кампаній, оголошень і їх груп. В статті запропоновано рекомендації щодо налаштування таргетингу й удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств у соціальних мережах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022 |
|
dc.subject |
таргетинг |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
Ads Manager Facebook |
uk_UA |
dc.subject |
цілі таргетингу |
uk_UA |
dc.subject |
створення і редагування рекламних кампаній |
uk_UA |
dc.subject |
управління бюджетами рекламних кампаній |
uk_UA |
dc.subject |
компанія Meta |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова комунікаційна політика |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг у соціальних мережах |
uk_UA |
dc.title |
Таргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |