dc.contributor.author |
Немировська, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Горбовий, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-20T12:09:09Z |
|
dc.date.available |
2023-03-20T12:09:09Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-20 |
|
dc.identifier.citation |
Немировська О.В., Горбовий А.Ю. Застосування технології медіадизайну як інструмента фірмової ідентифікації маркетингових комунікацій (на прикладі розробки стратегії корпоративного стилю структурного підрозділу ДПУ). Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 29-34. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5065 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний стан ринку освітніх послуг вимагає від закладів вищої освіти (далі – ЗВО) правильної інтеграції
інформаційних технологій в стратегічний розвиток. Актуальність дослідження, зумовлена загостренням конкурентної боротьби між ЗВО всередині країни. Тому керівництво провідних ЗВО України приділяє особливу увагу використанню інформаційних технологій в стратегічному розвитку. Інтеграція інформаційних технологій є складним, багатоетапним процесом, що торкається всіх інформаційних систем ЗВО та бізнес-процесів, що в них відбуваються. У статті здійснено оцінку ефективності роботи системи візуальної комунікації в каналах просування структурного підрозділу УДФСУ (нині – ДПУ) як результат розробки стратегічного планування та впровадження фірмового стилю. Досліджено питання щодо використання інформаційних технологій в стратегічному плануванні організації. Концептуальний підхід застосований до методології даного дослідження, з призми стратегічного маркетингу, можна використати для різних сфер господарювання та організацій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022 |
|
dc.subject |
фірмовий стиль |
uk_UA |
dc.subject |
візуальна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
бренд-бук |
uk_UA |
dc.subject |
технології медіадизайну |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічний план |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий механізм управління |
uk_UA |
dc.title |
Застосування технології медіадизайну як інструмента фірмової ідентифікації маркетингових комунікацій (на прикладі розробки стратегії корпоративного стилю структурного підрозділу ДПУ) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |