Репозитарiй DSpace

Особливості формування бренду роботодавця

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сало, Я.В.
dc.date.accessioned 2023-03-17T11:48:26Z
dc.date.available 2023-03-17T11:48:26Z
dc.date.issued 2023-03-17
dc.identifier.citation Сало Я.В. Особливості формування бренду роботодавця. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 92-96. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5050
dc.description.abstract У статті розглядається розвиток та просування бренду роботодавця. У статті описано авторське бачення процесу створення бренду роботодавця, який включає чотири етапи: визначення бачення і мети створення бренду роботодавця, аналіз та оцінка брендів конкурентів, виявлення унікальної ціннісної пропозиції та формування атрибутів бренду роботодавця. Розглянуто позитивні сторони формування сильного бренду роботодавця. Досліджено трансформацію мети створення бренду роботодавця відповідно до етапів життєвого циклу. Зауважено увагу на тому, що атрибути бренду роботодавця повинні ґрунтуватися на отриманих висновках про цільову аудиторію, бачення і цілі бренду, а також – на образах конкурентів. Важливо, щоб комунікація та візуалізація бренду роботодавця відповідали певним вимогам. Зроблено висновки та означено перспективи подальших досліджень даної проблематики. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022
dc.subject бренд роботодавця uk_UA
dc.subject HR-бренд uk_UA
dc.subject компанія uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject працівники uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.title Особливості формування бренду роботодавця uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2022/2(78)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу