Репозитарiй DSpace

Забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах інформаційної екононміки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьминчук, Н.В.
dc.contributor.author Куценко, Т.М.
dc.contributor.author Буримченко, А.О.
dc.date.accessioned 2023-03-17T11:29:59Z
dc.date.available 2023-03-17T11:29:59Z
dc.date.issued 2023-03-17
dc.identifier.citation Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Буримченко А.О. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах інформаційної екононміки. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 79-85. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5048
dc.description.abstract Встановлено, що будь-який суб’єкт господарювання для ефективного функціонування та оцінки перспектив діяльності має володіти інформацією щодо власних конкурентних переваг, що дозволяє їм визначити сильні сторони, обрати стратегію і тактику поведінки, адекватну реаліям сучасних ринкових процесів. Подано характеристику стратегічних напрямів забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі, що дозволяє зосередити увагу на підвищенні ефективності використання інтелектуального капіталу як основного фактору зростання в умовах інформаційної економіки. Обґрунтовано умови збереження конкурентних переваг підприємств торгівлі та заходи з їх підтримки, що визначає стратегічну спрямованість їх діяльності на створення сприятливого середовища та інноваційної інфраструктури. Наголошено, що в сучасних умовах інноваційного розвитку слід формувати необхідні для підтримки рівня конкурентоспроможності економічні зміни. Запропоновані заходи дозволять підвищити ефективність інформаційно-аналітичної підтримки інноваційної діяльності підприємств торгівлі шляхом формування аналітичного середовища на підставі інформаційно-пошукових систем. Впровадження таких положень дає змогу всім підприємствам торгівлі виробити нові конкурентні переваги у формуванні передових позицій на ринку товарів і послуг, покращити доступ до інформації та співпрацю між суб’єктами інноваційного процесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject торгівля uk_UA
dc.subject інформаційне суспільство uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.title Забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах інформаційної екононміки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2022/2(78)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу