dc.contributor.author |
Кузьминчук, Н.В. |
|
dc.contributor.author |
Куценко, Т.М. |
|
dc.contributor.author |
Буримченко, А.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T11:29:59Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T11:29:59Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-17 |
|
dc.identifier.citation |
Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Буримченко А.О. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах інформаційної екононміки. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 79-85. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5048 |
|
dc.description.abstract |
Встановлено, що будь-який суб’єкт господарювання для ефективного функціонування та оцінки перспектив діяльності має володіти інформацією щодо власних конкурентних переваг, що дозволяє їм визначити сильні сторони, обрати стратегію і тактику поведінки, адекватну реаліям сучасних ринкових процесів. Подано характеристику стратегічних напрямів забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі, що дозволяє зосередити увагу на підвищенні ефективності використання інтелектуального капіталу як основного фактору зростання в умовах інформаційної економіки. Обґрунтовано умови збереження конкурентних переваг підприємств торгівлі та заходи з їх підтримки, що визначає стратегічну спрямованість їх діяльності на створення сприятливого середовища та інноваційної інфраструктури. Наголошено, що в сучасних умовах інноваційного розвитку слід формувати необхідні для підтримки рівня конкурентоспроможності економічні зміни. Запропоновані заходи дозволять підвищити ефективність інформаційно-аналітичної підтримки інноваційної діяльності підприємств торгівлі шляхом формування аналітичного середовища на підставі інформаційно-пошукових систем. Впровадження таких положень дає змогу всім підприємствам торгівлі виробити нові конкурентні переваги у формуванні передових позицій на ринку товарів і послуг, покращити доступ до інформації та співпрацю між суб’єктами інноваційного процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022 |
|
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
торгівля |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.title |
Забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах інформаційної екононміки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |