dc.contributor.author |
Мороз, Б. І. |
|
dc.contributor.author |
Костенко, Д. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-04T11:40:17Z |
|
dc.date.available |
2016-04-04T11:40:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-04 |
|
dc.identifier.citation |
1. Teece D. J. Firm organization, industrial structure and technological innovation / D. J. Teece // Journal of Economic Behavior and Organization. – 2001. – № 2. – P. 193–224. 2. Davenport T. Working knowledge: how organizations manage what they know / T. Davenport, L. Prusak. – Harvard Business School Press, 1998. – P. 200. 3. Нонака И. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / И. Нонака, Х. Такеучи ; [пер. с англ. А. Трактинского]. – М. : ОлимпБизнес, 2011. – 384 с. 4. Мильнер Б. З. Управление знаниями: эволюция и революция в организации / Мильнер Б. З. – М. : Инфра-М, 2007. – 177 с. 5. Гапоненко А. Л. Управление знаниями. Как превратить знания в капитал / А. Л. Гапоненко, Т. М. Орлова. – М. : Эксмо, 2008. – 400 с. 6. Кузнецов С. В. Классификация: системно-морфологический подход / С. В. Кузнецов, В. В. Титов. – М. : РНЦ “Курчатовский институт”, 1998. – 476 с. 7. Кузнецов С. В. Технологии управления, основанного на знаниях / С. В. Кузнецов // Проблемы теории и практики управления. – 2004. – № 6. – C. 85–89. 8. Кормен Т. Алгоритмы: построение и анализ / Кормен Т., Лейзерсон Ч., Ривест Р. ; [пер. с англ. А. Шеня]. – М. : МЦНМО, 2007. – 893 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/495 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаються проблеми і можливості управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах. Пропонуються конкретні процедури і технології побудови проблемно-орієнтованих баз знань (експертних систем), які доцільно використовувати для інформаційних та аналітичних служб. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Технічні науки;2013/1 |
|
dc.subject |
база знань |
uk_UA |
dc.subject |
дані |
uk_UA |
dc.subject |
дескриптор |
uk_UA |
dc.subject |
документ |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна система |
uk_UA |
dc.subject |
класифікатор знань |
uk_UA |
dc.subject |
мікротезаурус |
uk_UA |
dc.subject |
пошукові системи |
uk_UA |
dc.subject |
технології управління знаннями |
uk_UA |
dc.subject |
knowledge base |
uk_UA |
dc.subject |
data |
uk_UA |
dc.subject |
descriptor |
uk_UA |
dc.subject |
document |
uk_UA |
dc.subject |
knowledge |
uk_UA |
dc.subject |
information system |
uk_UA |
dc.subject |
Classification of knowledge |
uk_UA |
dc.subject |
micro Thesaurus |
uk_UA |
dc.subject |
search engines |
uk_UA |
dc.subject |
knowledge management technology |
uk_UA |
dc.title |
Управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The management knowledges on basis of arrays of the unstructured texts in official documents |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |