DSpace Repository

Комунікаційні та інформаційні технології в туризмі: теоретико-методичний аспект

Show simple item record

dc.contributor.author Білозубенко, Володимир С.
dc.contributor.author Разінькова, Міла Ю.
dc.contributor.author Небаба, Наталія О.
dc.contributor.author Ятчук, Ольга М.
dc.date.accessioned 2022-12-13T12:35:17Z
dc.date.available 2022-12-13T12:35:17Z
dc.date.issued 2022-12-13
dc.identifier.citation Білозубенко В.С. Комунікаційні та інформаційні технології в туризмі: теоретико-методичний аспект / В.С. Білозубенко, М.Ю. Разінькова, Н.О. Небаба, О.М. Ятчук // Вісник КНУТД. -2020. -№13(147). - С. 48-56. uk_UA
dc.identifier.issn 2413-0117
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4852
dc.description.abstract У статті висвітлено питання щодо інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які застосовуються в туризмі. ІКТ є рушієм туристичної галузі, за допомогою якого туристичні фірми позитивно впливають на такі складові, як: собівартість; ринок; конкуренція. ІКТ стали ключовим чинником конкурентоспроможності не лише туристичних фірм, а й туристичних напрямків, оскільки широкий спектр технологічних розробок спричинив цю еволюцію. Визначено, що швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій загалом та Інтернету, зокрема, кардинально змінив туристичну галузь. Інтернет є ефективним маркетинговим інструментом для туризму. Цей інструмент важливий як для постачальників, так і для споживачів для поширення інформації, спілкування та придбання товарів та послуг в Інтернеті. Доведено, що основними існуючими технологіями та ІКТ-додатками, які використовуються в туристичній сфері, є: веб-сайти; цифровий маркетинг; соціальні мережі; мультимедіа; мобільні технології; інтелектуальне середовище (ІС). Добре розроблений веб-сайт сприятиме збільшенню лояльності користувачів до веб-сайту та його продуктів. Доведено, що ІКТ змінюють спосіб збуту туристичних продуктів і є потужним інструментом маркетингових досліджень. У туризмі огляди та рекомендації туристів мають велике значення для зростання популярності туристичної компанії та для просування подорожей. Обґрунтовано, що туристична інформація вимагає великих обсягів представлення зображень та графіки, щоб забезпечити належне сприйняття для тих, хто планує поїздку. Еволюція мобільних технологій та інфраструктури стає регулярною частиною нашої повсякденної діяльності. У сучасних реаліях сегментація ринку є такою, що туристичні фірми мають знати, як адаптувати свою пропозицію на момент бронювання, тому необхідно постійно пристосовувати туристичні послуги до великої кількості споживачів та існуючих сегментів ринку. Визначено, що встановлення взаємозв'язку із зовнішнім середовищем дозволяє здійснювати координацію між усіма зацікавленими сторонами туристичної системи. Майбутнє туризму буде зосереджене на орієнтованих на користувача технологіях, які допоможуть туристичним компаніям динамічно взаємодіяти зі своїми клієнтами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Київський національний університет технологій та дизайну uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник КНУТД;№ 3 (147), 2020
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject ІКТ uk_UA
dc.subject туристичний продукт uk_UA
dc.subject туристичні напрямки uk_UA
dc.subject туристичні фірми uk_UA
dc.title Комунікаційні та інформаційні технології в туризмі: теоретико-методичний аспект uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account