dc.contributor.author |
Білозубенко, В. С. |
|
dc.contributor.author |
Поляков, М. П. |
|
dc.contributor.author |
Шаблій, С. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-13T12:05:37Z |
|
dc.date.available |
2022-12-13T12:05:37Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-13 |
|
dc.identifier.citation |
Білозубенко, В. С., Поляков, М. П., Шаблій, С. Є. Перспективи розвитку глобальної готельної індустрії. Економічний простір, -2021, №165, 18-22. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2224-6282 |
|
dc.identifier.issn |
2224-6290 (online) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4850 |
|
dc.description.abstract |
Готельна індустрія – це підрозділ індустрії гостинності, який спеціалізується на наданні клієнтам послуг із розміщення. В останні роки все більше і більше людей по всьому світу стали розглядати подорожі як невід'ємну частину життя. У статті розглянуто динаміку ринку готельної індустрії протягом 2014–2018 рр., виявлено тенденцію до його збільшення. Наведено дані щодо рівня заповнюваності готельного господарства у світі, а також проаналізовано дані щодо глобальної прибутковості у розрахунку на номер у 2018–2019 рр. Установлено, що в 2019 р. зростання заповнюваності готелів відбувалося повільніше, ніж у 2018 р., через низку причин, таких як: Брекзіт, коливання валютних курсів у Венесуелі та Аргентині, велике зростання пропозиції готельного ринку в Європі тощо. Досліджено готельний та номерний фонд найбільших міжнародних готельних мереж та його зміни з 2014 по 2018 рр. та визначено позитивний вектор їх розвитку у досліджуваний період. Зазначено, що впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій у світову готельну індустрію є важливим і актуальним кроком для збільшення кількості подорожуючих, тому що онлайн-замовлення туристичних послуг, онлайн-туристичні агентства, самостійне онлайн-бронювання в авіакомпаніях, компаніях із прокату автомобілів та готелях стають усе більш популярними серед туристів. Окрім того, можливості інформаційно-комунікаційних технологій необхідні для просування ділового туризму. Обґрунтовано, що інформаційно-телекомунікаційні технології стимулюють створення інновацій у туризмі. Розглянуто негативний вплив пандемії COVID-19 на готельну індустрію у 2020 р., а саме: скасування бронювань, рекордно низький рівень резервування готелів, звільнення працівників, скасування виплати дивідендів світовими готельними мережами, а також
відтермінування капітальних витрат. Доведено, що готельна індустрія знаходиться у великій кризі. Запропоновано вжиття заходів на світовому рівні щодо захисту галузі туризму взагалі та готельної індустрії зокрема, які стосуються діяльності державних і приватних фондів допомоги найбільш постраждалим підприємствам і співробітникам внаслідок пандемії COVID-19, а також пошуку креативних та інноваційних шляхів виходу з кризи та врятування готельної індустрії від банкрутства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічний простір;№ 165, 2021 |
|
dc.subject |
готельна індустрія |
uk_UA |
dc.subject |
готелі |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні готельні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
COVID-19 |
uk_UA |
dc.title |
Перспективи розвитку глобальної готельної індустрії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |