Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Білозубенко, В. С.
dc.contributor.author Разінькова, М. Ю.
dc.contributor.author Небаба, Н. О.
dc.date.accessioned 2022-11-08T09:41:23Z
dc.date.available 2022-11-08T09:41:23Z
dc.date.issued 2022-11-08
dc.identifier.citation Білозубенко В. С., Разінькова М. Ю., Небаба Н. О. Економіка туризму. Агросвіт. 2020. № 19-20. С. 32–37. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.19-20.32 uk_UA
dc.identifier.issn 2306-6792
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4801
dc.description.abstract У статті розглянуто питання щодо економіки туризму. Визначено, що у сучасному світі для багатьох країн і регіонів інтереси туристського бізнесу стають невід'ємною складовою частиною внутрішньої національної та зовнішньої міжнародної стратегії. Туризм став важливим економічним сектором у багатьох частинах світу, і багато регіонів та місцевих територій визначають грошові надходження від туристів як потенційне джерело економічного зростання Доведено, що туризм сприяє розвитку величезного економічного потенціалу для тієї країні, яка бажає його розвивати. Зайнятість, обмін валюти, імпорт та податки — це лише декілька способів, завдяки яким туризм може залучати гроші до місцевих бюджетів. Економічне значення туристичної галузі проявляється в такому: туристична економіка становить 5 відсотків світового ВВП; туризм становить 6—7 відсотків загальної зайнятості; міжнародний туризм посідає четверте місце (після палива, хімікатів та автомобілебудування) у світовому експорті; індустрія туризму оцінюється в 1 трильйон доларів на рік; на туризм припадає 30 відсотків світового експорту комерційних послуг; туризм становить 6 відсотків від загального експорту; туризм є основним джерелом іноземної валюти для третини країн, що розвиваються, і половини менш економічно розвинених країн. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр` uk_UA
dc.relation.ispartofseries Агросвіт;2020. № 19-20
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject туристичний продукту uk_UA
dc.subject туристичні напрями uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject економіка uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject tourist product uk_UA
dc.subject tourist destinations uk_UA
dc.subject business uk_UA
dc.subject economy uk_UA
dc.title Економіка туризму uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись