Репозитарiй DSpace

Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горб, К. М.
dc.contributor.author Корнєєв, М. В.
dc.contributor.author Бойко, З. В.
dc.date.accessioned 2022-11-08T09:30:40Z
dc.date.available 2022-11-08T09:30:40Z
dc.date.issued 2022-11-08
dc.identifier.citation Горб К. М., Корнєєв М. В., Бойко З. В. Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки. Агросвіт. 2019. № 6. С. 15–19. DOI: 10.32702/2306-6792.2019.6.15 uk_UA
dc.identifier.issn 2306-6792
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800
dc.description.abstract Удосконалено поняття краєзнавчих ресурсів туризму, обгрунтовано взаємозв'язок між матеріальною та інформаційною їх складовими за основними змістовно-функціональними напрямами, виділено відповідні групи і блоки краєзнавчих ресурсів туризму. Представлено загальну схему формування змісту поняття краєзнавчих ресурсів туризму та його місця в туристичному потенціалі регіону. Визначено, що краєзнавчі ресурси туризму — це окремі об'єкти та явища природи, історії і культури, а також господарства та інфраструктури, виявлені і встановлені шляхом краєзнавчого пошуку у процесі краєзнавчого руху, які здатні задовольнити потреби відвідувачів у відновленні та розвитку фізичних, емоційних та інтелектуальних сил. Встановлено, що специфічні властивості краєзнавчих ресурсів туризму є предметом зацікавлення туристів та стимулом їх до відвідування у процесі туристичних подорожей. Визначено й систематизовано функції та види діяльності за кожним з виділених блоків краєзнавчих ресурсів туризму. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр` uk_UA
dc.relation.ispartofseries Агросвіт;2019. № 6
dc.subject краєзнавство uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject краєзнавчі ресурси туризму uk_UA
dc.subject туристичний маркетинг uk_UA
dc.subject споживачі туристичного продукту uk_UA
dc.subject egional studies uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject local lore tourism resources uk_UA
dc.subject tourist marketing uk_UA
dc.subject consumers of tourist product uk_UA
dc.title Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу