dc.contributor.author |
Горб, К. М. |
|
dc.contributor.author |
Корнєєв, М. В. |
|
dc.contributor.author |
Бойко, З. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-08T09:30:40Z |
|
dc.date.available |
2022-11-08T09:30:40Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-08 |
|
dc.identifier.citation |
Горб К. М., Корнєєв М. В., Бойко З. В. Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки. Агросвіт. 2019. № 6. С. 15–19. DOI: 10.32702/2306-6792.2019.6.15 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2306-6792 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800 |
|
dc.description.abstract |
Удосконалено поняття краєзнавчих ресурсів туризму, обгрунтовано взаємозв'язок між матеріальною та інформаційною їх складовими за основними змістовно-функціональними напрямами, виділено відповідні групи і блоки краєзнавчих ресурсів туризму. Представлено загальну схему формування змісту поняття краєзнавчих ресурсів туризму та його місця в туристичному потенціалі регіону. Визначено, що краєзнавчі ресурси туризму — це окремі об'єкти та явища природи, історії і культури, а також господарства та інфраструктури, виявлені і встановлені шляхом краєзнавчого пошуку у процесі краєзнавчого руху, які здатні задовольнити потреби відвідувачів у відновленні та розвитку фізичних, емоційних та інтелектуальних сил. Встановлено, що специфічні властивості краєзнавчих ресурсів туризму є предметом зацікавлення туристів та стимулом їх до відвідування у процесі туристичних подорожей. Визначено й систематизовано функції та види діяльності за кожним з виділених блоків краєзнавчих ресурсів туризму. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр` |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Агросвіт;2019. № 6 |
|
dc.subject |
краєзнавство |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
краєзнавчі ресурси туризму |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
споживачі туристичного продукту |
uk_UA |
dc.subject |
egional studies |
uk_UA |
dc.subject |
tourism |
uk_UA |
dc.subject |
local lore tourism resources |
uk_UA |
dc.subject |
tourist marketing |
uk_UA |
dc.subject |
consumers of tourist product |
uk_UA |
dc.title |
Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |