Репозиторий Dspace

Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Горб, К.М.
dc.contributor.author Корнєєв, М.В.
dc.date.accessioned 2022-11-08T09:12:44Z
dc.date.available 2022-11-08T09:12:44Z
dc.date.issued 2022-11-08
dc.identifier.citation Горб К. М., Корнєєв М. В. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 6. С. 5–8. uk_UA
dc.identifier.issn 2306-6814
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4799
dc.description.abstract Виділено змістовні напрями загальної маркетингової діяльності щодо виходу та закріплення краєзнавчих ресурсів туризму на туристичному ринку. Розглянуто особливості сегментування споживачів туристичного ринку, що мають залучатися до відвідування краєзнавчих ресурсів туризму. Запропоновано послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку, що включає вісім основних етапів — від формування регіонального кадастру краєзнавчих ресурсів туризму до функціонування високоприбуткової розгалуженої системи маршрутів туристичних подорожей і широкого спектру високоякісних туристичних послуг при гармонійному співвідношенні їх представленості на місцевому, загальнодержавному та міжнародному туристичних ринках. На прикладі краєзнавчих ресурсів туризму Дніпропетровської області запропоновано загальну специфіку програм їх відвідування для кожного з сегментів туристичного ринку, виділених за психографічною ознакою. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чорноморський національний університет імені Петра Могили, ТОВ `ДКС Центр` uk_UA
dc.relation.ispartofseries Інвестиції: практика та досвід;2019. № 6
dc.subject краєзнавчі ресурси туризму uk_UA
dc.subject туристичний ринок uk_UA
dc.subject туристичний продукт uk_UA
dc.subject суб'єкт туристичного ринку uk_UA
dc.subject психотип туриста uk_UA
dc.subject туристичний маркетинг uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject сегментація uk_UA
dc.subject local lore tourism resources uk_UA
dc.subject tourist market uk_UA
dc.subject tourism product uk_UA
dc.subject tourist market subject uk_UA
dc.subject tourist psychotype uk_UA
dc.subject tourist marketing uk_UA
dc.subject consumer uk_UA
dc.subject segmentation uk_UA
dc.title Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись