Репозитарiй DSpace

Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондратенко, В. В.
dc.contributor.author Зайцев, І. А.
dc.contributor.author Любимов, В. А.
dc.contributor.author Гомон, Л. В.
dc.contributor.author Павлун, Т. О.
dc.contributor.author Kondratenko, V. V.
dc.contributor.author Zaitsev, I. A.
dc.contributor.author Lyubimov, V. A.
dc.contributor.author Gomon, L. V.
dc.contributor.author Pavlun, T. O.
dc.date.accessioned 2022-05-11T08:26:55Z
dc.date.available 2022-05-11T08:26:55Z
dc.date.issued 2022-05-11
dc.identifier.citation Гомон Л. В. Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів / В.В. Кондратенко І.А. Зайцев, В.А. Любимов, Т.О. Павлун // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – 2021. - Том 7, № 1. - С. 121-128. uk_UA
dc.identifier.issn 2413-3329 (Print)
dc.identifier.issn 2520-6788 (Online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4751
dc.description.abstract Становлення майбутнього фахівця відповідно до компетентнісного підходу передбачає розвиток не лише інтелектуальної, але й фізичної складової особистості, внаслідок чого виникає потреба в оновленні методології фізичного виховання студентів і стимулювання до фізичного самовдосконалення зокрема. Метою роботи є обґрунтування необхідності розвитку мотивації студентів у процесі фізичного виховання на прикладі педагогічної діяльності викладачів Університету митної справи та фінансів. Дослідження проводилося в три етапи з використанням науково-теоретичних та емпіричних методів пізнання, серед яких аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та опитування. З’ясовано, що практики фізичного виховання студентів формуються відповідно до індивідуального мотиваційного фактору. Визначено основні трактування категорії «мотивація» в контексті історичної ретроспективи, внаслідок чого було зосереджено увагу на сприйнятті мотивації як спонукання до задоволення особистісних потреб. Проведено емпіричне дослідження у вигляді опитування студентів першого та другого курсу з метою охарактеризування вихідного рівня мотивації до занять з фізичної культури. Виявлено ключові мотиваційні фактори до фізичного виховання студентів, такі як оздоровчий, естетичний, професійно-орієнтований, адміністративно-обов’язковий і статусний. Надано перелік основних методів стимулювання студентів до занять фізичною культурою з огляду на українські практики (модульна та «бальна» системи, використання ЗМІ, поєднання фізичного розвитку як командної, так і індивідуальної складових тощо) та зарубіжні практики (використання цифрових технологій, сприйняття авторитету педагога як методу мотивації, формування позитивного психологічного клімату та надання автономності студентам). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в повторному проведенні емпіричного дослідження для підтвердження ефективності застосування оновлених методів мотивації студентів до занять фізичною культурою uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Мукачівський державний університет. uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»;2021. - Том 7, № 1
dc.subject мотиваційний фактор uk_UA
dc.subject ціннісний критерій uk_UA
dc.subject потреби uk_UA
dc.subject рухова активність uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject motivational factor uk_UA
dc.subject value criterion uk_UA
dc.subject needs uk_UA
dc.subject motor activity uk_UA
dc.subject physical culture uk_UA
dc.title Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів uk_UA
dc.title.alternative Student Motivation in the Process of Physical Education at the University of Customs and Finance uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу