dc.contributor.author |
Кондратенко, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Зайцев, І. А. |
|
dc.contributor.author |
Любимов, В. А. |
|
dc.contributor.author |
Гомон, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Павлун, Т. О. |
|
dc.contributor.author |
Kondratenko, V. V. |
|
dc.contributor.author |
Zaitsev, I. A. |
|
dc.contributor.author |
Lyubimov, V. A. |
|
dc.contributor.author |
Gomon, L. V. |
|
dc.contributor.author |
Pavlun, T. O. |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-11T08:26:55Z |
|
dc.date.available |
2022-05-11T08:26:55Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-11 |
|
dc.identifier.citation |
Гомон Л. В. Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів / В.В. Кондратенко І.А. Зайцев, В.А. Любимов, Т.О. Павлун // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – 2021. - Том 7, № 1. - С. 121-128. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2413-3329 (Print) |
|
dc.identifier.issn |
2520-6788 (Online) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4751 |
|
dc.description.abstract |
Становлення майбутнього фахівця відповідно до компетентнісного підходу передбачає розвиток не лише інтелектуальної, але й фізичної складової особистості, внаслідок чого виникає потреба в оновленні методології фізичного виховання студентів і стимулювання до фізичного самовдосконалення зокрема. Метою роботи є обґрунтування необхідності розвитку мотивації студентів у процесі фізичного виховання на прикладі педагогічної діяльності викладачів Університету митної справи та фінансів. Дослідження проводилося в три етапи з використанням науково-теоретичних та емпіричних методів пізнання, серед яких аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та опитування. З’ясовано, що практики фізичного виховання студентів формуються відповідно до індивідуального мотиваційного фактору. Визначено основні трактування категорії «мотивація» в контексті історичної ретроспективи, внаслідок чого було зосереджено увагу на сприйнятті мотивації як спонукання до задоволення особистісних потреб. Проведено емпіричне дослідження у вигляді опитування студентів першого та другого курсу з метою охарактеризування вихідного рівня мотивації до занять з фізичної культури. Виявлено ключові мотиваційні фактори до фізичного виховання студентів, такі як оздоровчий, естетичний, професійно-орієнтований, адміністративно-обов’язковий і статусний. Надано перелік основних методів стимулювання студентів до занять фізичною культурою з огляду на українські практики (модульна та «бальна» системи, використання ЗМІ, поєднання фізичного розвитку як командної, так і індивідуальної складових тощо) та зарубіжні практики (використання цифрових технологій, сприйняття авторитету педагога як методу мотивації, формування позитивного психологічного клімату та надання автономності студентам). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в повторному проведенні емпіричного дослідження для підтвердження ефективності застосування оновлених методів мотивації студентів до занять фізичною культурою |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачівський державний університет. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»;2021. - Том 7, № 1 |
|
dc.subject |
мотиваційний фактор |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісний критерій |
uk_UA |
dc.subject |
потреби |
uk_UA |
dc.subject |
рухова активність |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
motivational factor |
uk_UA |
dc.subject |
value criterion |
uk_UA |
dc.subject |
needs |
uk_UA |
dc.subject |
motor activity |
uk_UA |
dc.subject |
physical culture |
uk_UA |
dc.title |
Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Student Motivation in the Process of Physical Education at the University of Customs and Finance |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |