dc.contributor.author |
Близнюк, Т. П. |
|
dc.contributor.author |
Майстренко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Андрійченко, Ж. О. |
|
dc.contributor.author |
Blyznyuk, T. |
|
dc.contributor.author |
Maistrenko, O. |
|
dc.contributor.author |
Andriichenko, Z. |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-27T11:36:06Z |
|
dc.date.available |
2022-04-27T11:36:06Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-27 |
|
dc.identifier.citation |
Близнюк Т. П. Бізнес – етика та ділові комунікації в контексті теорії поколінь / Т. П. Близнюк, О. В. Майстренко, Ж. О. Андрійченко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2022. - №1 (77). - С. 44 – 50 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X (print) |
|
dc.identifier.issn |
2706-9079 (online) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4737 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна ситуація в суспільстві загалом та в бізнес-спільноті зокрема значно змінилася під впливом нових умов комунікацій, створених у період пандемії. Більшість комунікацій перейшла в дистанційний або змішаний формат. Також зараз відзначається зміна вікової структури представників бізнес-спільноти, як керівників,
так і менеджерів усіх рівнів. Саме тому дослідження особливостей бізнес-етики та ділових комунікацій для сучасних економічно активних поколінь в Україні є надзвичайно актуальним. У статті досліджено загальні характеристики трьох поколінь українців, а саме бебі-бумерів (1946–1965 роки народження), покоління Х
(1966–1986 роки народження) та покоління Y (1987–2005 роки народження). Також систематизовано та проаналізовано особливості бізнес-етики та ділових комунікацій для кожного з цих поколінь. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2022. - №1 (77) |
|
dc.subject |
бізнес-етика |
uk_UA |
dc.subject |
ділові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
теорія поколінь |
uk_UA |
dc.subject |
покоління бебі-бумерів |
uk_UA |
dc.subject |
покоління Х |
uk_UA |
dc.subject |
покоління Y. |
uk_UA |
dc.title |
Бізнес – етика та ділові комунікації в контексті теорії поколінь |
uk_UA |
dc.title.alternative |
BUSINESS ETHICS AND BUSINESS COMMUNICATIONS IN THE CONTEXT OF GENERATION THEORY |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |