Репозиторий Dspace

Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Разінькова, М. Ю.
dc.contributor.author Трудова, М.Є.
dc.contributor.author Куземко, К.Ю.
dc.contributor.author Razinkova, M.
dc.contributor.author Trudova, M.
dc.contributor.author Kuzemko, K.
dc.date.accessioned 2022-04-27T09:56:54Z
dc.date.available 2022-04-27T09:56:54Z
dc.date.issued 2022-04-27
dc.identifier.citation Разінькова М. Ю. Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах / М. Ю. Разінькова, М. Є. Трудова, К. Ю. Куземко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - №1 (77). - С. 20 – 27 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X (print)
dc.identifier.issn 2706-9079 (online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4734
dc.description.abstract У статті досліджено тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах. Виявлено фактори, що впливають на ринок міжнародної електронної торгівлі як складової частини ринкової інфраструктури. Систематизовано різні наукові точки зору щодо трактування категорії «міжнародна електронна торгівля». Встановлено, що розширення Всесвітньої павутини зробило міжнародну електронну торгівлю доступною для всіх. Виявлено, що купівля товарів та послуг онлайн стала звичайною практикою для багатьох людей по всьому світі. Досліджено динаміку росту кількості глобального цифрового населення у світі. Проаналізовано кількість активних користувачів інтернет-мережі. Представлено рейтинг десяти найбільших країн та ринків електронної торгівлі у світі. Надано трактування сутності поняття «міжнародна електронна торгівля в соціальних мережах». Наведено динаміку кількості активних користувачів соціальних мереж у світі. Представлено рейтинг за активністю користувачів соціальними мережами. Визначено основні способи ведення електронного бізнесу через соціальні мережі. Окреслено основні переваги міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2022. - №1 (77)
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject міжнародна електронна торгівля uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject інтернет-користувачі uk_UA
dc.subject світовий ринок uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject globalization uk_UA
dc.subject international e-commerce uk_UA
dc.subject social networks uk_UA
dc.subject Internet users uk_UA
dc.subject world market uk_UA
dc.title Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах uk_UA
dc.title.alternative CURRENT TRENDS OF THE DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL E-COMMERCE IN SOCIAL NETWORKS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2022/1(77)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись