Репозиторий Dspace

Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сардак, С. Е.
dc.contributor.author Хурдей, В. Д.
dc.date.accessioned 2022-04-26T08:32:06Z
dc.date.available 2022-04-26T08:32:06Z
dc.date.issued 2022-04-26
dc.identifier.citation Сардак С. Е., Хурдей В. Д. Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 18–22. uk_UA
dc.identifier.issn 2306-6806
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4726
dc.description.abstract У статті досліджено теоретико-прикладні основи митного маркетингу. Ідентифіковано концептуальний зміст, об'єкт, предмет та суб'єктів митного маркетингу. Визначено, що головними суб'єктами митного маркетингу постають: міжнародні організації; органи державної влади країн; фізичні особи, що перетинають митний кордон держав (мігранти, туристи та транзитери); юридичні особи, які переміщують товари через митний кордон держав; юридичні особи, які надають інфраструктурні послуги. Зазначено, що форми застосування митного маркетингу суб'єктами здійснюються у межах нормативно-правового поля країн і міжнародного законодавства, а також обираються ними індивідуально виходячи з їх інтересів та можливостей. Наведено зміст маркетингової діяльності головних суб'єктів системи митного маркетингу у сферах: стратегічного планування; бюджетування, товарної, цінової та збутової політики, просування, дій персоналу, процесу обслуговування та оточення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава` uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка та держава;2021. № 3
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject митна справа uk_UA
dc.subject митні послуги uk_UA
dc.subject митний маркетинг uk_UA
dc.subject Державна митна служба України uk_UA
dc.subject Всесвітня митна організація uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject customs uk_UA
dc.subject customs services uk_UA
dc.subject customs marketing uk_UA
dc.subject State Customs Service of Ukraine uk_UA
dc.subject World Customs Organization uk_UA
dc.title Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості uk_UA
dc.title.alternative Customs marketing: institutionalization, potential, features uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись